۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۹۲۸۱۳

خطیب جمعه کاظمین از برقراری برخی قوانین علیه هیئتهای حسینی انتقاد کرد

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کاظمین از برقراری برخی قوانین علیه هیئت های حسینی توسط برخی از مدارس، دانشگاه ها و سازمان های نظامی انتقاد کرد.
شيخ جلال الدين صغير
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر خطیب جمعه کاظمین طی خطبه های نماز جمعه این شهر که روز گذشته در مسجد براثا برگزار شد از مبارزه برخی از گروه ها و سازمان ها با هیئت های حسینی به شدت انتقاد کرد و گفت: برقراری قوانین علیه هیئت های حسینی در برخی از دانشگاه ها، مدارس و سازمانهای نظامی توسط افرادی که همچنان به نظام دیکتاتوری صدام پایبند هستند امر خطرناکی است که همگان باید نسبت به آن حساس باشند و به اجازه گستاخی را به این افراد ندهند.

وی افزود: این راه به راحتی بدست نیامده است بلکه با خون شهدایی که در عزاداریهای حسینی ریخته شده است به ما رسیده و باید در این راه پایبند باشیم و به در برابر تروریستها و بازماندگان حزب منفور بعث که خواهان جدا کردن مردم از شعائر حسینی هستند بایستیم.

حجت الاسلام صغیر با اشاره به ادامه مذاکرات جهت تشکیل دولت جدید تصریح کرد: متاسفانه اوضاع همانند گذشته پیش می رود و پیشرفت جدیدی در روند تشکیل کابینه ایجاد نشده است و از گروه های سیاسی می خواهم به آنچه در هشت ماه گذشته در کشور رخ داده بنگرند و از اوضاع مردم و وطن در این هشت ماه درس بگیرند و پل های اعتماد به یکدیگر را بازسازی کنند تا با تشکیل دولت به اوضاع نابسامان کشور پایان دهند.

خطیب جمعه کاظمین ملت را هوشیار خواند و اظهار داشت: گروه های سیاسی باید بدانند که مردم هوشیار هستند و اگر می خواهند که در پست و مقام خود باقی بمانند باید حسن نیت خود را نشان داده و به ملت خدمت نمایند اما اگر اوضاع به همین منوال باقی بماند اعتماد مردم را از دست خواهند داد./980/ج
ارسال نظرات