۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۹۸۸۸۹

کتاب عصر امام خمینی به چاپ سوم رسید

خبرگزاری رسا ـ کتاب عصر امام خمینی (ره) برای سومین بار به زبان عربی از سوی واحد انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) به چاپ رسید.
عصر امام خميني


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)، واحد انتشارات این مؤسسه کتاب «عصر الامام الخمینی(ره)» را برای سومین بار منتشر کرد.

محمدصادق زارع مسؤول انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که کتاب عصر امام خمینی (ره) (به زبان فارسی) با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شد، واحد انتشارات مؤسسه تصمیم گرفت تا ترجمه عربی این کتاب را نیز جهت آشنایی دیگر ملتهای مسلمان جهان با اندیشه ها و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و نیز شاخصه ها و ویژگی‌های این عصر به چاپ برساند.

وی با اشاره به اینکه این کتاب از سه بخش «شخصیت و عصر امام خمینی (ره)»، «عصر امام خمینی (ره) و رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر» و «عصر امام خمینی (ره) و نهضت عظیم اسلام گرایی» تشکیل شده است، گفت: مهمترین موضوعاتی که در این کتاب از آنها بحث شده «عصر امام خمینی(ره) در نگاه صاحبنظران مسلمان»، «رویکرد دینی و معنوی انسان عصر امام خمینی (ره)»، «عصر امام خمینی (ره) و توجه فزاینده به کارکردهای مثبت دین»، «امام خمینی و خیزش جهانی اسلام»، «عوامل اساسی اسلام گرایی» و «اعتراف صاحبنظران غربی به توانمندی و جامعیت اسلام» است.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه کتاب با واحد انتشارات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) با شماره تلفن 7749458 – 0251 تماس بگیرند

کتاب عصر الامام الخمینی (ره) نوشته میراحمدرضا حاجتی با ترجمه عباس صافی برای سومین بار در سال جاری از سوی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) منتشر شده است./916/د102/ع

ارسال نظرات