۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۹۹۳۴۹
علما و روحانیون بحرینی ساکن قم:

دولت بحرین از سرنوشت حکامی که به زباله دان تاریخ پیوستند درس عبرت بگیرد

خبرگزاری رسا ـ علما و طلاب علوم دینی بحرینی ساکن قم از نظام حاکم بر بحرین خواستند تا از سرنوشت حکام ظالمی که به زباله دان تاریخ پیوستند درس عبرت بگیرند.
علماي بحريني ساكن قم
به گزارش خبرگزاری رسا، علما و طلاب علوم دینی بحرینی ساکن قم مقدس، در بیانیه ای سرکوب وحشیانیه شهروندان بحرینی توسط نیروهای امنیتی را به شدت محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: کشتار وحشیانیه نیروهای امنیتی بحرین نسبت به شهروندان مظلومی که گناهی جز درخواست حقوق مشروع و سلب شده خود ندارند بسیار دردناک بود و چهره ددمنشانه نظام را نشان داد.

علما و طلاب علوم دینی افزودند: این جنایت نشان داد که دولت در پی قتل عام ملتی است که می خواهد زندگی کریمانه و آزادانه داشته باشد، هر اندازه که نظام به قلع و قمع ملت بپردازد عزم و اراده مردم برای پیگیری مطالبات خود افزایش می یابد.

علمای بحرینی تصریح کردند: نظام حاکم بر بحرین باید از سرنوشت نظام های سابق که با کشتار ملت خود از مشروعیت ساقط شده و به زباله دان تاریخ پیوستند درس عبرت بگیرند و بدانند که حکومت با ظلم پایدار نخواهد ماند.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: ما ضمن محکومیت این جنایت ها بر لزوم محاکمه جنایت کاران تاکید کرده و از مردم عزیز بحرین می خواهیم تا صبر و استقامت داشته باشند و از علمای بزرگ کشور که ضامن امنیت هستند اطاعت کنند./980/گ
ارسال نظرات