۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۲۳۴۹۵
حجت الاسلام ذوالنور:

برخی برای انتقام گیری از نظام در صحنه سیاسی کشور حاضر هستند

حجت الاسلام ذوالنور گفت: دلیل ورود افراد زاویه دار با نظام در صحنه سیاسی کشور این است که یا برای ترمیم چهره خود در صحنه سیاسی و یا برای دوام اظهار نظر های خود و یا انتقام گیری از نظام در صحنه حاضر می شوند.
حجت الاسلام ذوالنور

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور منتخب مردم قم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به ترکیب مجلس دهم اظهار داشت: رقابت میان اصلاح طلبان و اصول گرایان در مجلس بسیار نزدیک است.

 

وی با اشاره به تعداد نمایندگان جناح ها خاطر نشان کرد: به غیر 68 کرسی مجلس که در مرحله دوم مشخص می شود، 98 کرسی از آن اصلاح طلب ها و 103 کرسی برای اصول گرایان است و 20 نفر هم در این بین مستقل هستند.

 

این فعال سیاسی ابراز داشت: به طور دقیق نمی توان گفت که اکثریت با چه کسانی است ولی راه یافتگان به مجلس در دور دوم به صورت شفاف ترکیب مجلس را مشخص خواهند کرد.

 

وی در بخش پاسخ به این سوال که اهمیت انقلابی ماندن حوزه های علمیه در چیست گفت: اگر روحانیت از انقلاب فاصله بگیرد بدون شک ماهیت نظام اسلامی تغییر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام ذوالنور گفت: وجه تمایز این انقلاب با دیگر انقلاب های جهان در این است که انقلاب اسلامی ایران بر پایه مبانی اسلامی بنا شده است و اگر این وجه تمایز از آن سلب شود دیگر ماهیت آن تغییر یافته است و رو به زوال خواهد رفت.

 

وی به نقش دشمن در ایجاد رخنه و شکاف در حوزه اشاره کرد و گفت: دشمن از دوام انقلاب خشنود نیست و در پی آن است که با ایجاد شکاف و رخنه میان حوزه و نظام فاصله ایجاد کند.

 

منتخب مردم قم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن در پی آن است که با استفاده از اهرم نفوذ غیر مستقیم در حوزه به نیات شوم خود دست پیدا کند لذا افراد زاویه دار با نظام که خود از ریزش های انقلاب بوده اند در پوشش حوزه های علمیه  در این عرصه ورود می کنند.

 

وی به فلسفه ورود برخی افراد و اظهار نظر آنها که در حیطه ریزش های انقلاب تعریف می شوند اشاره کرد و گفت: دلیل ورود افراد زاویه دار با نظام در صحنه سیاسی کشور این است که یا برای ترمیم چهره خود در صحنه سیاسی و یا برای دوام اظهار نظر های خود و یا انتقام گیری از نظام در صحنه حاضر می شوند./979/ت302/ج

 

 

 

 

ارسال نظرات