۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۲۵۹۹۳
مدیر حوزه های علمیه همدان تأکید کرد؛

ضرورت تسلط مبلغان به مسائل سیاسی روز

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مبلغان باید به مسائل سیاسی امروز جهان تسلط داشته باشند چرا که مسائل شرعی امروز ما مسائل سیاسی روز جامعه و جهان است.
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان ظهر امروز در جلسه شورای تبلیغ استان که در مدرسه علمیه آخوند برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به تبلیغ، اظهار داشت: تبلیغ حوزه از اموری است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

 

وی افزود: در محتوای تبلیغی باید توجه شود که خدامحوری ترویج بشود و مردم از خود محوری فاصله بگیرند چرا که خدا محوری رمز همه مشکلات بشر است و باید به آن توجه شود.

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان گفت: در سخنرانی هایی که برای طلاب مبلغ و مبلغه استان برگزار می شود باید توجه داشت که همه مطالبات رهبری مورد توجه قرار گیرد.

 

وی مطالبات رهبری را منحصر در اقتصاد مقاومتی ندانست و افزود: مطالبات رهبری منحصر در اقتصاد مقاومتی نیست و باید همه مطالبات ایشان را به مبلغان جامعه انتقال داد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مبلغان باید به مسائل سیاسی امروز جهان تسلط داشته باشند چرا که مسائل شرعی امروز ما مسائل سیاسی روز جامعه و جهان است.

 

وی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب درباره انقلابی ماندن حوزه های علمیه یادآور شد: انقلابی ماندن حوزه های علمیه به معنای انقلابی ماندن مردم است و تا زمانی که مردم انقلابی بمانند حوزه های علمیه انقلابی خواهند ماند.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی در پایان با اشاره به ضرورت طرح اعزام جهادی گفت: اعزام جهادی شب های جمعه در سراسر استان انجام می شود که این طرح تاثیر زیادی در جامعه هدف گذاشته است.

 

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی و چند تن از اساتید برجسته استان نیز به عنوان مبلغ در طرح اعزام جهادی مبلغات حضور دارند./202/979/ب1

ارسال نظرات