۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۳۱۴۰۵
نماینده آیت‌الله سیستانی در کربلا:

جانفشانی نیروهای بسیج مردمی یادآور دلاوری های صحرای کربلاست

نماینده آیت‌الله سیستانی در کربلا گفت که آنچه از جانفشانی و ایثارگری‌ نیروهای مردمی می شنویم یادآور دلاوریها در نبرد صحرای کربلاست.
شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در کربلا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت دینی در استان کربلا دستاوردهای نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در نبرد آزادسازی فلوجه را ستود و از جانب مرجعیت این دستاوردها را تبریک گفت.

 

وی پیروزی های بزرگ نیروهای امنیتی و بسیج مردمی و عشایری در نبرد آزادسازی شهر و مردم فلوجه از شر تروریست ها را احیاکننده جانفشانی های نبرد صحرای کربلا دانست.

 

حجت الاسلام کربلایی تصریح کرد: در حال حاضر نبرد قهرمانانه ادامه دارد و ما شاهد جانفشانی های بزرگی هستیم، این جانفشانی ها را قدر می دانیم و مرجعیت عالی به چنین دلاوری هایی مباهات می کند، آنچه از جانفشانی و  ایثارگری ها می شنویم یادآور دلاوریها در نبرد صحرای کربلاست.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی ادامه داد: قهرمانی ها و دلاوری های نیروهای عراقی از طرف اهالی کربلا نیز قابل ستایش و تقدیر است و آنان در این ماه عظیم برای پیروزی نیروهای مسلح کشور دست به دعا برداشته و امیدوارند در همین ماه بشارت آزادی شهر فلوجه به مردم عراق داده شود./980/ب102/د

 

ارسال نظرات