۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۳۱۴۹۴

ارسال کمک‎های غیرنقدی آستان مقدس عباسی به خطوط مقدم جبهه

آستان مقدس عباسی در راستای تامین مایحتاج رزمندگان در میادین نبرد حق علیه باطل، کمک‎های غیرنقدی به خطوط مقدم جبهه ارسال کرد.
کمک استان مقدس عباسی به مجاهدان عراقی

به گزارش خبرگزاری رسا، در ادامه سلسله بازدیدهای آستان مقدس عباسی از نیروهای داوطلب در خطوط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل و در راستای تبعیت از فرمان حضرت آیت الله سیستانی، هیاتی از قسمت امور دینی آستان مقدس حضرت اباالفضل العباس (ع) از نیروهای مستقر در مناطق عملیاتی الصقلاویه، عناز و ابی غریب بازدید و کمکهای غیرنقدی حرم مطهر را به ایشان تقدیم کردند.

 

این کمک ها با هدف پشتیبانی لجستیکی از رزمندگان برای فراهم کردن شرایط لازم برای ادامه نبرد با تکفیریون داعشی بین ایشان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام شیخ عادل الوکیل، معاون قسمت امور دینی حرم مطهر در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این بازدیدها این احساس را در مجاهدان و رزمندگان ایجاد می کند  که در پشت جبهه کسانی دغدغه تامین مایحتاج ایشان را دارند و این موضوع بر انگیزه روحی و معنوی ایشان برای مبارزه با گروه های تروریستی تکفیری و کسب پیروزی های بیشتر می افزاید.

 

وی افزود: دیدار ما نیروهای مسلح و نیروهای داوطلب مردمی مستقر در مناطق عملیاتی عناز از توابع عامریه الفلوجه، منطقه ابی غریب و مناطق پیرامونی الصقلاویه که اخیرا از دست تروریستهای داعشی آزاد شده است را شامل شد.

 

شیخ عادل الوکیل به روحیه بالای رزمندگان و عزم راسخ ایشان برای پاکسازی آخرین بخش از خاک عراق اشاره کردو گفت: به فضل الهی و تلاش رزمندگان پیروزی کامل به زودی محقق خواهد شد.

 

از سوی دیگر رزمندگان نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی ضمن تقدیر از بازدیدهای مستمر آستان مقدس عباسی و رسیدگی به امور ایشان در مناطق عملیاتی و خطوط مقدم جبهه، بر عزم راسخ و جدی خود برای پاکسازی آخرین قسمت از خاک عراق از دست تروریستهای داعشی تاکید کرده اند./994/ب102/د

ارسال نظرات