۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۲۵۸۷۷

دبیر مجلس وحدت مسلمین در سنده پاکستان انتخاب شد

اعضای مجلس وحدت مسلمین پاکستان بار دیگرحجت الاسلام مقصود علی دومکی را به عنوان دبیر این مجلس در ایالت سنده انتخاب کردند.
حجت الاسلام مقصود علی دومکی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود علی دومکی از سوی اعضای مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای سه سال دیگر به عنوان دبیر این مجلس در ایالت سندہ پاکستان منصوب شد.


حجج الاسلام مقصود علی دومکی، مختار احمد امامی و عالم کربلایی، نامزدهای این پُست بودند که حجت الاسلام مقصود علی دومکی بیشترین آرا را کسب کرد.


وی پس از این انتخاب، مجلس وحدت مسلمین را حامی قشر محروم و اقلیتھای مذھبی پاکستان دانست و بیان کرد: مجلس وحدت مسلمین داعی اتحاد اسلامی و ملی در کشور است، چنانکه به مسائل شیعیان این کشور رسیدگی کردہ به مسائل دیگر اقلیتھای مذھبی نیز اهمیت می دهد.


حجت الاسلام دومکی با اشارہ به سخنان بعضی از اعضای احزاب سیاسی که این مجلس به جای استقلال اندیشی به یکی از احزاب پاکستان ملحق شود و مطالبات خود را از آن طریق پیگیری کند، گفت: مجلس وحدت مسلمین، مشتمل بر علمای برجسته شیعه پاکستان است و نمی تواند به خاطر منافع کوچک در فساد احزاب دست داشته باشد.


وی در بخش پایانی سخنان، کشته شدن جمعی از شیعیان در عملیات تروریستی در این کشور را به شدت محکوم کرد و به خانواده های آنان تسلیت گفت./988/ب902/د

ارسال نظرات