۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۳۲۸۱۱
آیت الله طبرسی:

برخی ها به بهانه استفاده از دریا و جنگل شئونات اسلامی را زیر سؤال می برند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ها به بهانه استفاده از دریا و جنگل شئونات اسلامی را زیر سؤال می برند،گفت: نیروی انتظامی باید با بر هم زنندگان نظم اجتماعی جامعه برخورد قانونی داشته باشد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تقویت نیروی انتظامی بود که نیرویی ولایی، انقلابی و مورد اطمینان هستند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران حفظ امنیت و حراست از ارزش‌های دینی را یکی از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی دانست و گفت: رشادت ها و از خودگذشتگی های نیروی انتظامی در جهت حراست از آرمان ها و ارزش های نظام و همچنین برقراری امنیت در کشور قابل تقدیر است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که پلیس ایران اسلامی رسالت سنگینی در تأمین امنیت اخلاقی، فکری، عقیدتی و اخلاقی عهده دار است، گفت: نیروی انتظامی کشورمان الگویی برای دیگر کشورهای دنیا است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان همواره با اقتدار در برابر هر گونه تهدید و یاوه گویی دشمنان ایستادند و اجازه کوچکترین تحرک را به آنها ندادند، ادامه داد: امروز هر جا صحبت از امنیت و اقتدار در جامعه است، نام نیروی انتظامی در بالاترین سطوح جامعه اسلامی قرار دارد.

 

امام جمعه ساری ولایتمداری را یکی از ویژگی های شاخص نیروی انتظامی کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: نیروی های مسلح کشورمان از ابتدای پیروزی انقلاب همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و هستند.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به شرایط توریستی مازندران اشاره کرد و با بیان این که وظیفه نیروی انتظامی در استان بسیار سنگین است، افزود: انتظار ما از مسؤولان نیروی انتظامی برخورد با متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ها به بهانه استفاده از دریا و جنگل شئونات اسلامی را زیر سؤال می برند، ادامه داد: نیروی انتظامی باید با بر هم زنندگان نظم اجتماعی جامعه برخورد قانونی داشته باشد.

 

آیت لله طبرسی با بیان اینکه به دریای مازندران باید به‌صورت ملی توجه شود، یادآور شد: بودجه ملی برای دریا نیاز است و در این زمینه باید اقدامات اساسی انجام شود.

 

وی عدم توجه به امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ساز رشد بی اخلاقی در جامعه خواهد شد، ادامه داد: اگر به دنبال نهادینه‌کردن ارزش های اسلامی در‌ جامعه هستیم باید این فریضه مهم اسلامی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که احیای امر به معروف و نهی از منکر سلامت و سعادت جامعه اسلامی را تضمین می کند، گفت: توجه به این فریضه مهم دینی از بسیاری از ناهنجاری‌ها و انحراف‌های اجتماعی می‌کاهد و جامعه را به سوی سعادت و تعالی هدایت می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران از عدم رعایت شئونات اسلامی در سواحل دریای استان انتقاد کرد و گفت: متأسفانه وضعیت مناطق گردشگری به ویژه سواحل دریای استان در روزهای تعطیل قابل قبول نیست.

 

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه برخی ها به هیچ عنوان توجهی به مسائل اخلاقی و حفظ شئونات اسلامی ندارند، تأکید کرد: باید قدرت نسبت به این گونه مسائل اقدام شود تا شاهد ترویج آن در جامعه نباشیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ناامنی‌هایی که در کشورهای همسایه و نیز برخی از کشورهای اروپایی به‌ واسطه حضور تروریست‌ها ایجاد شد، بیان کرد: مردم ایران اسلامی در امنیت پایدار زندگی می‌کنند، به تعبیری مردم ایران ابراهیم‌وار در دل آتشی که در سطح کشورهای منطقه وجود دارد با آرامش زندگی می‎کنند و باید قدر این امنیت را بدانیم.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام‌ شده در استان برای ساماندهی مناطق آلوده، یادآور شد: چند محله آلوده در مازندران وجود داشت که از اول انقلاب تاکنون برنامه‌های متعددی برای ساماندهی این مناطق در برنامه کاری قرار گرفت اما با حضور سردار جعفری‌نسب این عملیات اجرایی شد و مناطق، پاکسازی شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه سیمای مازندران به‌دلیل بهره‌گیری از فرهنگ علوی بسیار مطلوب است، گفت: مردم ولایتمدار استان ده هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و این موضوع مایه مباهات این مردم است./950/202/ب2

ارسال نظرات