۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۰۷۴۴
دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین:

سرنگونی دیکتاتوری به زودی محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین شهادت جمعی از شهروندان این کشور را تسلیت گفت و بر سرنگونی دیکتاتوری و استبداد در آینده ای نزدیک تاکید کرد.
شيخ علي سلمان دبيركل جمعيت الوفاق اسلامي بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت شیعی الوفاق بحرین در سخنانی که در برخی از شبکه های ماهواره ای پخش شد به شهادت رسیدن جمعی از شهروندان این کشور را ملت بحرین تسلیت گفت.

وی گفت: قلع و قمع شهروندان در گذشته نتیجه نداده و هم اکنون نیز به سرانجام نخواهد رسید و خواری و ذلت در انتظار عاملان این جنایت است.

شیخ علی سلمان بر سرنگونی دیکتاتوری بحرین تاکید کرد و افزود: ما در پی کرامت و اداره کشور توسط ملت هستیم و دیگر نمی خواهیم تا کشورمان بدست دیکتاتورها اداره شود و به امید خدا این خواسته حتی اگر زمان آن طول بکشد محقق خواهد شد ولی سرنگونی دیکتاتوری مطمئنا به زودی محقق می شود.

دبیرکل جمعیت الوفاق تصریح کرد: لحظات سهمگینی که ارتش و نیروهای نظامی بحرین به ملت تحمیل کرده اند نشان دهنده اوج کینه و عقب ماندگی نظام است و بر شکست نیروهای امنیتی دلالت می کند.

وی خواستار عدم مقابله مردم با نیروهای امنیتی شد و اظهار داشت: از مردم می خواهم تا به اعتراضات مسالمت آمیز خود ادامه دهند و از مقابله با نیروهای امنیتی خودداری کنند، زیرا هیچ دلیلی برای مقابله نیست و با پرهیز از خشونت می توان از خون ریزی و کشته شدن افراد بیشتر جلوگیری کنند.

حجت الاسلام علی السلمان بر لزوم حفاظت از اموال عمومی تاکید کرد و گفت: شهروندان باید از اموال عمومی محافظت کنند، این اخلاق، عامل اصلی قدرت ما به شمار می آید. گرچه دشمن ما سنگ دل است ولی ما به کسانی که قصد کشتن ما را دارند اعلام می کنیم که هدفمان از انقلاب، سرنگونی دیکتاتوری و ساختن آینده ای روشن برای فرزندانتان است.

دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی خاطر نشان ساخت: به نیروهای امنیتی می گویم که شما در حال کشتن امیدها و نابود ساختن آینده خود و فرزندانتان هستید و در آینده ای نزدیک به این ادعا خواهید رسید.

وی تاکید کرد: ما به مطالبه حقوق خود به صورت مسالمت آمیز ادامه می دهیم ولی جان خود و املاک عمومی کشور را در معرض خطر قرار نخواهیم داد و با این شیوه، نظام و استبداد را سرنگون می کنیم./980/گ
ارسال نظرات