۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۴۹۴
مدیر حوزه علمیه آبادان:

آمریکا از هلاک خود در خاورمیانه هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آبادان، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به خاطر در خطر نیافتادن پایگاه نظامی‌اش نظاره‌گر جنایات آل خلیفه در بحرین است، چرا که از هلاک خود در خاورمیانه هراس دارد.
آمريكا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالله باوی، مدیر حوزه علمیه آبادان، روز گذشته در حاشیه تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان حوزه عملیه آبادان، نسبت به جنایات بحرین، در جمع خبرنگاران اظهار دشت: این تحصن و تجمع‌ها به‌منظور اعلام انزجار و محکومیت جنایت‌های استکبار به سرگردگی آمریکا و صهیونیسم و عوامل آنها در منطقه به‌خصوص ملت مظلوم و بی‌دفاع بحرین صورت می‌گیرد.

وی با بیان این که هدف از این تجمع و تحصن‌ در سراسر کشور، رساندن صدای ملت ستمدیده بحرین به گوش جهانیان است، ابراز داشت: اینکه وضعیتی که اکنون بر بحرین و دیگر کشورهای منطقه همچنان حاکم است محکوم شده و تا زمانی که این ظلم و جنایات متوقف نشده مردم جهان نباید دست از اعتراض بکشند.

حجت الاسلام باوی خاطرنشان کرد: از طرفی دیگر دیده می‌شود رسانه‌های عمومی و جهانی که همگی هماهنگ و زیر نظر یک شبکه استعماری هدایت می‌شوند با سانسور شدید تصویری و خبری از پخش تصاویر مربوط به کشتار و ظلمی که به ملت مظلوم بحرین می‌شود، جلوگیری می‌کنند؛ آمریکا از هلاک خود در خاورمیانه هراس دارد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: همچنین دیده می‌شود که تنها کشور ما است که با پوشش خبری و پخش تصاویر، حقیقت وحشیانه و جنایتکارانه استعمارگران را در کشور بحرین آشکار و هویدا ساخته است؛ همواره همه تلاش و جنایاتی که امریکا و رژیم اشغالگر در این منطقه سبب می‌شود به‌خاطر تصاحب کشور بحرین و به‌دلیل موقعیت بالای استراتژیکی و با اهمیت این کشور است.

وی افزود: کشور‌های استعمارگر و ظالم آمریکا و صهیونیسم همچنان مشت آهنین خود را بر بحرین کوبانده و با یک خط‌‌ مشی و یک سیاست جنایتکارانه به راه شیطانی خود ادامه می‌دهند؛ البته این منفوران تاریخ باید بدانند که ندای برچینی حکومت آنها به‌زودی به گوش جهان خواهد رسید و مردم بحرین و سایر ملت‌های ستمدیده تا پای جان دست از مقاومت و ایستادگی در مقابل آنها برنخواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه آبادان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: امید است، اسلام هرچه سریع‌تر عقوبت الهی این جنایتکاران را برایشان نائل کند./9451/پ202/ص
ارسال نظرات