۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۴۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

پشتیبانی از ولایت فقیه اقتدار جامعه اسلامی را به همراه دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، ولایت را محور عدالت معرفی کرد و گفت: مؤلفه برتر در جامعه اسلامی و نظام دینی، ولایت است.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختارنظری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در جمع کارکنان سپاه استان، ولایت را محور عدالت دانست و با بیان این که مؤلفه برتر در جامعه اسلامی و نظام دینی، ولایت است، افزود: دیگر مؤلفه های بنیادین و تاثیرگذار در حکومت دینی نشأت گرفته از ولایت فقیه هستند.

وی با تاکید بر ولایتمداری امت همیشه در صحنه، اظهار داشت: ولایتمداری به معنای تبعیت محض از ولایت فقیه است واین مسأله نیز باید در عمل ثابت شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، پشتیبانی از ولایت فقیه را تکلیف مهم دانست و با بیان این که عزت انقلاب و نظام اسلامی منوط به حفظ ولایت فقیه و رهبری است، تأکید کرد: اگر مردم از رهبری فاصله بگیرند انقلاب از مسیر تعالی بخش خود فاصله خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنان خود ملت ایران را عاشق ولایت و رهبری دانست و با تأکید براین که این ملت هیچ گاه از عهد و پیمان خود با ولایت دست برنخواهند داشت، تصریح کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی تا پای جان در راه ولایت ایستادگی خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که ولایت فقیه در سه دهه اخیر همواره عامل رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه جامعه اسلامی را در دنیا مقتدر‌تر خواهد کرد.

وی با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه به کار گرفته اند، ادامه داد: تبعیت محض ملت وفادار ایران اسلامی به ولایت فقیه همه توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام نظری در ادامه سخنان خود مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب را سکان‌داری این نهضت عظیم از سوی مرجعی واجد الشرایط دانست که با درایت و دوراندیشی انقلاب را اداره کرد.

وی ادامه داد: در واقع انقلاب انبساط شخصیت رهبری است، رهبری که الهی و منتسب به صفات الهی پرهیزگاری، شهادت و خدامحوری بود و شهدای ما نیز برای دفاع از تفکر و ارزش‌های چنین انقلابی به صحنه آمدند و نظام سلطه در جامعه از بین رفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر جهت مبارزه دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی تصریح کرد: زمانی دشمن در میدان جنگ با توپ و تانگ به مبارزه برمی خواست و شهیدان ما نیز با همه صفات نیکو خود از شجاعت و ایثار گرفته تا اخلاص و ایمان در مقابل دشمن می‌ایستادند.

حجت الاسلام نظری با اشاره به خطر جنگ نرم اظهار داشت: هر فکری که بر مبنای توسعه و گسترش اندیشه انقلابی و اسلامی باشد مورد هدف است زیرا انقلاب اسلامی پا روی حوزه فتنه دشمن گذاشته است./950/پ202/س
ارسال نظرات