۰۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۵۷۱۴
عضو خبرگان رهبری:

اقتدار نظام در برابر دشمنان با خودکفایی امکان پذیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: تحقق پیام مهم رهبری در ابتدای سالجاری راه حل رفع بسیاری از معضلاتی است که امروز گریبان گیر جوانان شده است.
حجت الاسلام و المسلمين سيدابراهيم حاتمي، نماينده مردم اردبيل در مجلس خبرگان رهبري،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا اردبیل، آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی، نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در دیدار جمعی از مسؤولان استانی، خودکفایی را لازمه اقتدار نظام اسلامی در برابر دشمنان دانست و اظهار داشت:‌ حمایت از کار و کارگر و سرمایه گذاران داخلی بستر لازم برای افزایش تولید ملی و رفع معضل بیکاری را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مفاسد اجتماعی و اخلاقی نشات گرفته از فقر، بیکاری و بی تقوایی است، خاطرنشان کرد: تحقق پیام مهم رهبری در ابتدای سالجاری راه حل رفع بسیاری از معضلاتی است که امروز گریبان گیر جوانان شده است.

عضو خبرگان رهبری خواستار فرهنگ سازی برای گرایش مردم به استفاده از کالاهای تولید داخل شد و گفت: زمانی مردم به سمت استفاده از کالاهای داخلی گرایش می یابند که کیفیت تولید داخل حداقل به اندازه مشابه خارجی آن باشد، هر چند قیمت تولیدات داخلی نیز در این مساله دخیل است.

آیت الله سیدحاتمی در ادامه دیدگاه های اقتصادی مقام معظم رهبری را بسیار ارزشمند و فوق العاده ارزیابی کرد و گفت: ولی امر مسلمین در یک شاهکار عظیم و در سالی که احتمال افزایش ترفند‌های استکبار جهانی در حوزه اقتصادی بیشتر بود با طرح موضوع حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی همه را به یک همدلی واقعی در پیشبرد امور دعوت کردند.

وی با تاکید بر اینکه بایستی در حمایت از سرمایه گذاران داخلی غرض ورزی ها و بروکراسی های اداری را از میان برد، افزود: کشوری همچون ایران که دارای منابع عظیم انرژی و طبیعی است، نباید در عرصه اقتصادی متکی به درآمدهای نفتی باشد، در سنگر اقتصادی می‌توانیم با تکیه بر داشته‌ها و سرمایه‌های خود به سمت خود‌اتکایی حرکت کنیم.

عضو خبرگان رهبری عزت و اقتدار حقیقی را در سایه اتحاد و همدلی مردم، مسؤولان و رهبری دانست و اظهار داشت: دشمنان این نظام در تلاش هستند تا به هر نحو ممکن کشور ما را تحت فشارهای سنگین قرار دهند، اما باید دانست که عمل به رهنمودهای رهبری راهگشای بسیاری از مشکلات است./935/پ203/س
ارسال نظرات