۰۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۷۴۶
آیت الله موسوی جزایری:

پیشرفت های ایران اسلامی حاصل خودباوری و همت جوانان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم های اقتصادی دشمنان در خیلی از عرصه های علمی همچون پزشکی، هسته ای و فضایی جزء کشورهای برتر جهان است.
ديدار معاون وزير نفت با آيت الله مسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، روز گذشته در دیدار معاون وزیر نفت و مدیران صنعت نفت اهواز، با تأکید بر این که سخنان مقام معظم رهبری فریضه ای بر همگان است، اظهار داشت: مسؤولان و مردم باید متوجه مسؤولیت خود نسبت به پیام ولی فقیه در حلول سال جدید مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان در ادامه افزود: حضرت آیت الله خامنه ای پیشرفت کشور را به صورت دقیقی رصد می کنند که حضور چندین ساعته ایشان در نمایشگاه صنعت نفت دال بر این موضوع است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر اطاعت مردم و مسؤولان از سخنان مقام معظم رهبری گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در پیام نوروزیشان، باید روحیه رشد و پیشرفت در کشور را روز به روز تقویت کرد.

ایران اسلامی در 10 سال اخیر به پیشرفت های شگرفی دست یافته است

وی به پیشرفت کشور در دهه گذشته و مقایسه آن نسبت با دو دهه نخست انقلاب اشاره و تصریح کرد: ایران اسلامی در دو دهه نخست انقلاب با وجود خرابه های از زمان حکومت شاهنشاهی و به تبع آن جنگ تحمیلی که بیشتر زیر ساخت های کشور را نابود کرد، شاهد پیشرفت آنچنانی نبوده اما با عنایت الهی و همت جوانان کشور در ده سال اخیر به پیشرفت های شگرفی رسیده است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم های اقتصادی دشمنان در خیلی از عرصه های علمی همچون پزشکی، هسته ای و فضایی جزء کشورهای برتر جهان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه سخنانش پیشرفت های ایران اسلامی را حاصل خود باوری، تلاش و همت جوانان دانست.

وی خطاب به جوانان و کارمندان ارگان ها، نهادها و دستگاهاهی دولتی گفت: خدمت به جمهوری اسلامی ایران خدمت به اسلام است و ایران تنها کشوری است که با اقتدار در سراسر جهان از اسلام حرف می زند.

آیت الله موسوی جزایری خاطر نشان ساخت: پیشرفت های جمهوری اسلامی در گرو توجه به مبانی اسلام اصیل ناب محمدی(ص) است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان سخنان خود با اشاره به آیه ای از قران کریم مبنی بر «أن الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بأنفسهم»، اظهار داشت: تفضلات الهی در گرو گام برداشتن انسان به سوی تغییر و تحول در نفس خویش است./9458/پ203/س
ارسال نظرات