۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۷۲۸۸
سردار نقدی:

وابستگی خطرناک‌ترین گزینه برای شکست یک ملت است

خبرگزاری رسا ـ رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سلطه اقتصادی وابسته به هیچ مرزی نیست و می‌تواند با ورود به هر جامعه و حتی خانواده، ارکان آن را تحت تاثیر قرار دهد.
سردار نقدي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره 14 هزار شهید کارگری کشور در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار داشت: در سال تولید ملی شایسته نیست که بازاریان دنبال کالاهای خارجی باشند، بلکه همت کنند و برای حمایت از تولیدات داخلی به این صنعت در کشور یاری برسانند.

وی افزود: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب از کسبه و بازاریان انتظار می‌رود که برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی در امر رقابت و سوددهی به سمت کالای ایرانی سوق پیدا کنند، این امر مستلزم آن است که تولیدکنندگان داخلی نیز در زمینه تولید محصولات با کیفیت همت و تلاش مضاعفی داشته باشند تا کالای آنها قابل رقابت با محصولات دیگر کشورها باشد.

سردار نقدی با بیان اینکه ورود برخی اقلام و کالاها به کشور برای ایران اسلامی زیبنده نیست، ادامه داد: ایران به‌عنوان کشوری که حجم وسیعی از چادر مشکی را مصرف می‌کند، صادرات چادر مشکی از خارج شایسته نیست و در این زمینه انتظار داریم مجلس فکری به حال این قضیه بکند.

نقدی با تاکید بر این‌که تحریم‌های غربی استکبار جهانی نتیجه‌ای جز شکست برای نداشته است، افزود: امروز ایران به مدد جوانان متعهد و با ایمان خویش در بسیاری از عرصه‌های علمی از جمله هوا فضا، پزشکی، فناوری موشکی، صنایع پتروشیمی و نفت توانسته به قله‌های پیشرفت و توسعه صعود کرده، راه خود را بدون ترس از تحریم و تهدید با قوت و قدرت ادامه دهد.

وی وابستگی را یکی از خطرناک‌ترین گزینه‌های شکست یک ملت دانست و افزود: سلطه اقتصادی وابسته به هیچ مرزی نیست و می‌تواند با ورود به هر جامعه و حتی خانواده، ارکان آن را تحت تاثیر قرار دهد که برای مبارزه و پیروزی بر آن باید تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی صورت ‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز تلاش برای حفظ استقلال و دستاوردهای نظام اسلامی میدان جهادی است که ادامه دهنده راه شهداست و باید همه دست به دست هم داده و در راه رسیدن به خودکفایی در تمام عرصه‌ها، منویات رهبری را عینیت بخشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تمبر یادبود و کتاب فاتحان قله‌های افتخار در یادواره 14 هزار شهدای کارگر کشور با موضوع معرفی شهدای کارگری آذربایجان‌شرقی رونمایی شد.

این کتاب نفیس که به معرفی 180 شهید جامعه کارگری آذربایجان‌شرقی در طول دوران دفاع مقدس اختصاص دارد، در 190 صفحه همراه با تصاویر و معرفی کامل شهیدان و بخش‌هایی از وصیت‌نامه‌های به رشته تحریر درآمده است./935/د102/س
ارسال نظرات