۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۷۳۹۶
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

هدف اصلی دشمن تضعیف جایگاه ولایت و مرجعیت است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان در برنامه ای هدفمند به دنبال تضعیف جایگاه و شان ولایت فقیه و مرجعیت در نظام اسلامی ایران هستند.
ولايت فقيه/1
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در همایش اساتید عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه آذرشهر اظهار داشت: ولایت محور اصلی حرکت بسوی کمال و سعادت دین و دنیای انسان است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به هدف آفرینش بشر گفت: خداوند انسان را برای کمال و بندگی خلق کرده و او را اشرف مخلوقات قرار داده است، اگر انسان خود و خدایش را بشناسد جایگاه او بالاتر از ملائک است، در غیر این صورت در مسیر هلاکت خواهد بود.

وی با بیان این که ولایت مداری رمز شناخت حقیقت و حرکت در مسیر الهی است، افزود: ولایت فقیه در دوران غیبت حضرت ولی عصر(عج) در راستای ولایت ائمه اطهار(ع) و رسول اکرم(ص) قرار دارد، پیروی از ولایت در حقیقت پیروی از پیامبر اکرم است.

حجت الاسلام حاج صادقی ادامه: شکل گیری نظام جمهوری اسلامی بر پایه دین و احکام الهی و حکومت ولی فقیه پایه گذاری شده و هدایت و رهبری هم فقط از جانب ولایت و رهبری نظام تبیین و تعیین می شود.

وی با تأکید بر این که استکبار جهانی و دشمنان در برنامه ای هدفمند به دنبال تضعیف جایگاه و شأن ولایت فقیه و مرجعیت در نظام اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: رسالت خطیر مربیان عقیدتی سیاسی سپاه تبیین اهمیت و ضرورت اصل ولایت فقیه در اداره نظام اسلامی است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح آثار و برکات حضور حماسی مردم ایران در انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: حضور در مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول دارای اهمیت و حساسیت است./935/پ202/س
ارسال نظرات