۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۱۶۹
شب گذشته انجام گرفت؛

عیادت آیت الله نجفی از آیت الله فیاض در نجف اشرف

خبرگزاری رسا ـ آیت الله بشیر نجفی با حضور در دفتر آیت الله فیاض از این مرجع تقلید که عمل جراحی انجام داده است،عیادت کرد.
آيت الله نجفي و فياض
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی با حضور در دفتر حضرت آیت الله فیاض که پس از انجام عمل جراحی قلب در لندن به عراق بازگشته است، عیادت کرد و از وضعیت جسمانی این مرجع تقلید آگاهی یافت.

آیت الله نجفی در این دیدار با ابراز خرسندی از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی و بازگشت آیت الله فیاض به نجف اشرف، برای این مرجع تقلید آرزوی سلامتی کرد.

آیات نجفی و فیاض همچنین آخرین تحولات منطقه و جهان اسلام و روند قیام ملت های اسلامی را مورد بررسی بحث و بررسی قرار دادند.

این دو مرجع تقلید همچنین به بررسی فعالیت های حوزه های علمیه جهان اسلام خصوصا حوزه علمیه نجف اشرف پرداخته و ابراز امیدواری کردند که مومنان بتوانند در راه صحیح گام بردارند و از لغزش دور باشند.

گفتنی است آیت الله شیخ اسحاق فیاض که مدتی برای انجام معاینات پزشکی و انجام عمل جراحی به لندن سفر کرده بود، هفته گذشته در میان استقبال علما و نمایندگان مراجع تقلید که نماینده آیت الله نجفی نیز در میان آنان حضور داشت به نجف اشرف بازگشت./980/ب902/ک



ارسال نظرات