۱۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۲۹۸
مدیرکل ارشاد مازندران:

فضای مجازی ظرفیت خوبی برای تبلیغ معارف اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواستار بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ معارف اهل بیت(ع) شد.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، شب گذشته در همایش هم اندیشی فرهنگ رضوی در فضای مجازی با بیان این که از هفتم تا 12 مرداد هفته ترویج فرهنگ رضوی در مازندران می باشد، خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) انسان کاملی بود که همه ویژ گی های انسانی و سجایای شایسته اخلاقی را داشت و فراتر از همه زمان ها الگویی برای انسان تشنه و سرگشته هست و خواهد بود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: امام رضا(ع) مایه فخر و عزت ایران اسلامی است که باید در راستای ترویج فرهنگ و معارف رضوی با توانی والا و برنامه های ارزنده وارد شویم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که باید از فضای مجازی به منظور ترویج معارف اهل بیت(ع) استفاده شایسته ای را ببریم، یادآور شد: دشمن در جنگ نرم درصدد است با حربه های مختلف اعتقادات دینی ما را تضعیف کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: رسانه های مجازی باید با انسجام و برنامه ریزی صحیح از این فرصت مؤثر در راستای ترویج ارزش های ناب و فرهنگ اصیل اسلامی استفاده کنند تا بدین منظور نقشه ها و برنامه ریزی های شوم دشمنان را به نابودی بکشانند.

 

وی با بیان این که دشمن از حربه های مختلف به منظور ترویج اندیشه های باطل در جامعه استفاده می کند، خاطرنشان کرد: در راستای مقابله موثر با جنگ نرم باید از همتی همگانی و برنامه ریزی منسجم استفاده کنیم تا بتوانیم دستاوردهای ارزنده ای را داشته باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان با اشاره به این که دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مازندران آغاز به کار کرد، گفت: تاکنون 45 هزار نامه از سوی دلدادگان حضرت به دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مازندران ارسال شده است که نشانگر وجود والای فرهنگ معنویت و عشق به اهل بیت(ع) در جامعه است./950/پ203/ب

ارسال نظرات