۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۳۵۴۱۲
شب گذشته؛

حکیم با مراجع تقلید نجف اشرف دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، شب گذشته به نجف اشرف سفر کرد و با حضرات آیات شیخ اسحاق فیاض و شیخ بشیر نجفی دیدار کرد.
عمار حکيم و آيت الله فياض عمار حکيم و آيت الله نجفي عمار حکيم و آيت الله بحرالعلوم عمار حکيم و آيت الله نجفي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الفرات نیوز، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق که نجف اشرف سفر کرده بود، شب گذشته با مراجع تقلید و تعدادی از علمای این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

 

وی شب گذشته با حضرات آیات شیخ اسحاق فیاض و شیخ بشیر نجفی و آیت الله سید محمد بحر العلوم از علمای نجف اشرف دیدار کرد و سپس از تعدادی از مجالس سخنرانی این شهر بازدید کرد.

 

حجت الاسلام حکیم در دیدار با حضرت آیت الله فیاض و حضرت آیت الله نجفی به بررسی آخرین تحولات رخ داده در عراق و اختلافات سیاسی پیش آمده در این کشور پرداخت و سپس آخرین تحولات منطقه خصوصا سوریه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

 

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق همچنین در برخی از مجالس سخنرانی ویژه شب های مبارک ماه رمضان حضور یافت و به سخنان تعدادی از سخنرانان و سپس دردل های مردم گوش داد.

 

حاضران در مجالس سخنرانی از حضور حکیم در مجالس به شدت تقدیر کرده و از وی خواستند که در آینده نیز در چنین مجالسی حضور یابد./980/ب902/ک

ارسال نظرات