۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۱۳۷۹۶۴
در آستانه شهادت امام صادق؛

600 مبلغ خراسانی به تبیین کارکردهای حوزه علمیه شیعی می‌پردازند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اعزام بیش از ششصد مبلغ به مناسبت شهادت امام صادق(ع) خبر داد و گفت: امسال با توجه به همزمانی شهادت امام صادق با واقعه خونین فیضیه قم، مبلغان به صورت خاص به تبیین کارکردهای حوزه علمیه شیعی می‌پردازند.
اعزام مبلغان حوزه علميه

 حجت الاسلام علی بخشی، مسؤول اداره امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از اعزام بیش از ششصد مبلغ بومی و غیر بومی در ایام شهادت امام صادق(ع) به روستاها و مناطق محروم استان خبر داد و گفت: این مبلغان از روز قبل از شهادت به مدت سه روز در مناطق تبلیغی حضور خواهند داشت.

 

وی اظهار داشت: امسال با توجه به همزمانی شهادت امام صادق(ع) با واقعه خونین حمله رژیم طاغوت به فیضیه قم، مبلغان به صورت خاص به تبیین کارکردهای حوزه علمیه شیعی با توجه به این واقعه می‌پردازند.

 

حجت الاسلام بخشی، تبیین جایگاه امام صادق(ع) به عنوان رییس مذهب و بنیانگذار حوزه‌های علمیه و جایگاه امامت در اصول عقاید را از دیگر موضوعات تبلیغی این ایام عنوان و تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح اعتقادی و اخلاقی مخاطب، اعزام‌های امسال از محتوامحوری بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است.

 

مسؤول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به رشد ده درصدی اعزام مبلغ در سالروز شهادت امام صادق(ع) نسبت به سال گذشته، افزود: با این وجود برای پاسخ به همه تقاضاهای دریافت شده، نیاز به اعزام 1800 مبلغ داریم که به دلیل کمبود اعتبار ممکن نیست./930/پ202/س

ارسال نظرات