۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۴۷۶۹۱
عضو جامعه مدرسین:

شکست مفتضحانه از مقاومت برای صهیونیست ها گران تمام شد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین غروی با محکوم کردن حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تن دادن این رژیم به سازش را نشان از ضعف آنان دانست و از آن به عنوان پیروزی بزرگ برای مقاومت اسلامی یاد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين غروي
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیروزی مقاومت اسلامی و شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست قدرت خود را به رخ جهانیان بکشد و مساله غزه را به راحتی حل کند و به برداشت ظاهری خودشان امنیت ظاهری را برای خود رقم بزند.
این عضو جامعه مدرسین ضمن محکوم کردن این حملات نابرابر تصریح کرد: الحمدالله این عملیات سبب شد تا بار دیگر مقاومت اسلامی، قدرت خود را به این رژیم غاصب و تا دندان مسلح نشان دهد.
وی تاکید کرد: البته رژیم غاصب اسرائیل، حملات ناجوانمردانه‌ و سختی را علیه مقاومت آغاز کرد، اما خوشبختانه حملات پی‌درپی و پاسخ‌های کوبنده مقاومت برای آنها بسیار سنگین و گران تمام شد.
این فعال سیاسی افزود: پرتاب موشک‌های دوربرد در دورترین نقطه فلسطین اشغالی و حتی تل آیو برای سران رژیم صهیونیستی بسیار سنگین و باور نکردنی بود و برای این رژیم غاصب حملات مقاومت بسیار گران تمام شد و هرگز نمی‌توانستند این مقاومت را پیش بینی کنند.
وی ادامه داد: این حملات ناجوانمردانه و ایستادگی غرور آفرین مقاومت اسلامی، سبب شد تا التهابات درونی اسرائیل غاصب شدت بگیرد و به سبب همین حملات مقاومت بود که ترس و وحشت در رژیم صهیونیستی شدت گرفت و از طریق سازمان‌های بین‌المللی به مقاومت فشار سنگین وارد کردند تا بتوانند آن‌ها را از این طریق منصرف کنند، اما این فشارها هم تاثیر چندانی نداشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین غروی افزود: رژیم صهیونیستی مدعی است، هدف اصلی آن‌ها از حملات ناجوانمردانه به نوار غزه، ایجاد شرایط امنیتی برای شهروندان شان است، در حالی که این شرایط نه تنها برای شهروندان بلکه برای مسؤولان آن‌ها نیز ناامن شد و در این مدت مقاومت توانست، فلسطین اشغالی را برای مسؤولان رده‌های مختلف اسرائیل غاصب ناامن کند.
وی گفت: رژیم صهیونسیتی وقتی دید پاسخ کوبنده مقاومت سبب ترس و وحشت در میان شهروندان‌شان شده است به ناچار تن به سازش داد؛ البته آنها تلاش ‌کردند این سازش را به نفع خود تمام کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: آن‌ها تصور می‌کردند با چند روز حمله هوایی و زمینی می‌توانند نوار غزه را تسلیمکنند؛ در حالی که بیشترین صدمات به خود آن‌ها وارد شد و باردیگر ابهت پوشالی این رژیم شکسته شد و مفتضحانه کنار کشیده شدند.
وی به شهادت رسیدن و زحمی شدن کودکان و افراد غیرنظامی در نوار غزه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این مدت بسیاری از مردم مظلوم از زن و مرد و کودک نوار غزه کشته شدند و مجامع بین المللی باردیگر در این‌باره سکوت کردند، اما خوشحالیم که بار دیگر مقاومت پیروزی مقتدرانه را بدست آورد و رژیم صهیونیستی همچون گذشته سیلی محکمی خورد./917/ت302/ج
ارسال نظرات