۰۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۴۷۷۸۵
آیت الله کعبی:

انسجام مقاومت اسلامی در منطقه دستاورد بزرگ جنگ هشت روزه است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، انسجام مقاومت اسلامی در منطقه را از بارزترین دستاورد های جنگ هشت روزه دانست و اظهار داشت: سرانجام مقاومت اسلامی با اتحاد در برابر نظام سلطه آن را شکست داد.
آيت الله کعبي

آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که رژیم صهیونیستی برای هجوم به نوار غزه چند هدف را مد نظر داشت، اظهار داشت: آزمایش کردن کشورهای حوزه بیداری اسلامی به ویژه مصر نخستین هدفی بود که رژیم غاصب اسرییل آن را دنبال می کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که گنبد آهنین تلاویو با موشک های جوانان حزب اللهی فلسطین به گنبدی کاغذی تبدیل شد، تصریح کرد: با هجوم موشک های مقاومت اسلامی فلسطین به تلاویو، هیمنه پوشالی اسراییل که به گفته خودشان هیچ موشکی نمی توانست از گنبد آهنین شان عبور کند، شکسته و آن را به گنبدی کاغذی تبدیل کرد.

آیت الله کعبی با بیان این که رژیم صهیونیستی در این فکر بود که با حمله به غزه، مقاومت اسلامی در سوریه را تضعیف کند، گفت: با شکستی که مقاومت به اسراییل تحمیل کرد به یقین مقاومت اسلامی سوریه ایستادگی بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به این که تمامی اهداف رژیم صهیونستی در جنگ هشت با شکست مواجه شد، اظهار داشت: با ایستادگی مقاومت فلسطینی، رژیم منحوس صهیونیستی، عقب نشینی را بهترین گزینه انتخاب کرده و بازنده میدان شدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه به دستاوردهای جنگ هشت روزه فلسطین اشاره کرد و گفت: انسجام مقاومت اسلامی در منطقه از بارزترین دستاورد های جنگ هشت روزه بشمار می رود؛ چرا که مقاومت با اتحاد در برابر نظام سلطه به یقین آن را شکست خواهد داد.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم تأکید کرد: قدرت بازدارنده مقاومت اسلامی فلسطین آن قدر بالا بود که برای عقب نشینی رژیم غاصب اسراییل پیش شرط قرار داد و صهیونیست ها با ذلت این مقوله را قبول کردند.

آیت الله کعبی با بیان این که شروط مقاومت فلسطین به اسراییل تحمیل شد، گفت: درس ها و سرفصل هایی که در این جنگ هشت روز صورت گرفت باید با بررسی های جدی برای جامعه جهانی تبیین شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان به هدف پنهان رژیم صهیونیستی در خصوص اعلام آتش بس، اشاره کرد اظهار داشت: یکی از اهداف پنهان رژیم غاصب اسراییل قبولی آتش بس بود تا از موشک های قوی مقاومت اسلامی رهایی پیدا کند./9458/ت302/ج

ارسال نظرات