۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۵۲۶۹۷
معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

جمهوری اسلامی اجازه تضعیف مقاومت در منطقه را نمی‌دهد

خبرگزاری رسا ـ معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه تضعیف مقاومت در منطقه را نمی‌دهد، کشورهای وابسته به آمریکا بدانند که از طریق تروریسم و اقدامات نظامی تحت مدیریت آمریکا و صهیونیست‌ها قادر نیستند مقاومت را وادار به عقب نشینی کنند.
سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري

به گزارش خبرگزاری رسا، سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون شرایط مقاومت در منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه تضعیف مقاومت در منطقه را نمی‌دهد، کشورهای وابسته به آمریکا بدانند که از طریق تروریسم و اقدامات نظامی تحت مدیریت آمریکا و صهیونیست‌ها قادر نیستند مقاومت را وادار به عقب نشینی کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیروزی چهارم مقاومت در برابر استکبار و ارتجاع در منطقه رقم خورده است و سوریه دشمنانش را وادار به فرار از این کشور خواهد کرد.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور همچنین اضافه کرد: هدف نهایی از دشمنی با دولت و ملت سوریه، حزب‌الله و فلسطین خارج کردن رژیم اشغالگر از محاصره است، اسرائیل‌های غاصب چاره‌ای جز خروج از سرزمین‌های اشغالی ندارند.

سخنگوی نیروهای مسلح ادامه داد: تروریسم‌ دست ساز آمریکا و ارتجاع عرب و رژیم‌های منافق باید منتظر اقدامات جنایتکارانه دست پرودگان خود باشند، القاعده دیر یا زود محیط آن‌ها را ناامن خواهد کرد.

جزایری در پایان تأکید کرد: آمریکا و اروپا در آینده از صدمات تروریست‌ها مجهز شده و بی‌هدف در امان نخواهند بود، این هشداری است که قبلا نیز از طرف ما اعلام شده است./993/د102/ج

 

ارسال نظرات