۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۵۵۵۶۳
نماینده مردم قم در مجلس:

مطرح کنندگان انتخابات آزاد در زمین دشمن بازی می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیکی انتخابات بر ضرورت وحدت و همدلی در کشور تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروز عده‌ای که خودشان را جزئی از نظام می دانند دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند و با طرح مسأله انتخابات آزاد آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
اميرآبادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم افتتاح نخستین خانه فرهنگ دیجیتال استان قم که در مسجد حضرت ولی عصر(عج) قم برگزار شد، با بیان این‌که ایران اسلامی امروز به الگوی کشورهای جهان تبدیل شده که افتخار بزرگی برای ملت محسوب می‌شود، گفت:‌ پیشرفت‌های ایران برای همه قابل مشاهده است و نشان داده‌ایم که تحریم‌ها هیچ خللی در اراده ملت حاصل نکرده است.
وی از مساجد به عنوان یکی از سنگرهای مهم انقلاب اسلامی یاد کرد و ابراز داشت: در برخی مواقع مساجد تنها محلی برای عبادت محسوب می‌شدند اما امروز مساجد افزون بر امور عبادی به محلی برای فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده‌ و سنگر مناسبی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.
امیرآبادی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی، بیان کرد: امروز صدها شبکه ماهواره‌ای و رسانه‌ای از سوی استکبار جهانی راه‌اندازی شده‌اند که به دنبال از بین بردن ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند و بهترین راه مقابله با این توطئه‌ها استفاده از مساجد و بهرگیری از فرهنگ عاشورا است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امروز دشمن در کنار شبیخون فرهنگی جنگ اقتصادی را نیز مد نظر قرار داده است، اظهار کرد: غربی ها به همراه حکام مرتجع منطقه به دنبال القای ناکارآمدی نظام و فاصله میان مردم و مسؤولان هستند.
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات بر ضرورت وحدت و همدلی در کشور تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروز عده‌ای که خودشان را جزئی از نظام می دانند دانسته یا ندانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند و با طرح مسأله انتخابات آزاد آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
امیرآبادی فراهانی مطرح کنندگان انتخابات آزاد را مرور تاریخ انتخابات ایران توصیه کرد و ابراز کرد: چطور در زمانی که خود این اشخاص رأی آوردند سخن از این مسائل نبود.
وی سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی این‌که افرادی که اختلافات را به میان مردم می‌کشانند خائن هستند، گفت: رهبری همیشه مسؤولان را به اتحاد و همدلی دعوت می کنند و مسؤولان باید به این توصیه‌ها توجه کنند./927/پ203/پ
ارسال نظرات