۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۵۹۴۹۲
مدیر حوزه علمیه تهران خبر داد:

تعطیلی حوزه علمیه تهران و تجمع اعتراض‌آمیز طلاب به کشتار شیعیان پاکستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: با توجه به کشتار شیعیان توسط وهابیون و اعتراض مراجع عظام تقلید، تجمع اعتراض‌آمیز طلاب تهران فردا برگزار می‌شود و همچنین تمام دروس مدارس علمیه تهران در روز شنبه تعطیل است.
حجت الاسلام و المسملين سيد باقر خسروشاهي، مدير حوزه علميه تهران

حجت الاسلام و المسلمین سید باقر خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز طلاب تهران و تعطیلی دروس حوزوی مدارس علمیه تهران در روز شنبه در واکنش به کشتار شیعیان پاکستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: با توجه به کشتار شیعیان توسط وهابیون و اعتراض مراجع عظام تقلید به‌ویژه آیت‌الله مکارم شیرازی در اعلام عزای عمومی، تجمع اعتراض‌آمیز طلاب تهران ساعت ده صبح روز شنبه نوزدهم اسفند ماه، از طرف مدیریت حوزه علمیه تهران در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود و همچنین تمام دروس مدارس علمیه تهران در روز شنبه تعطیل است.

حجت الاسلام و المسلمین خسروشاهی تضعیف شیعیان در همه کشورها را هدف دشمن از این‌گونه اقدامات عنوان کرد و ابراز داشت: دشمنان به‌دنبال اختلاف‌افکنی و کشتار مسلمانان به‌دست خود آنها هستند و در همین راستا در سوریه، لیبی، عراق، پاکستان و افغانستان مسلمانان را به جان هم می‌اندازند.

وی با ابراز تأسف از رؤسای کشورهای عربستان و قطر در حمایت از تفرقه‌افکنی بین مسلمانان تصریح کرد: انشاالله خداوند به همه مسلمانان آگاهی عنایت کند تا در مقابل استکبار ید واحده باشند.

مدیر حوزه علمیه تهران با تأکید بر این‌که روحانیان و همه اقشار باید وحدت کلمه داشته باشند و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب‌العین خود قرار دهند اظهار داشت: روحانیان باید سیاست‌هایی که از طرف نظام اسلامی تعیین می‌شود به مردم تفهیم کنند و تلاش کنند تا اقدامات خلاف وحدت انجام ندهند.

حجت الاسلام و المسلمین خسروشاهی با بیان این‌که روحانیان باید وحدت خود را به‌گوش همه برسانند و نگاه و فرهنگ اسلامی خود را بیشتر ترویج کنند عنوان داشت: تمام کشورهای اروپایی با یک گذرنامه به ممالک یکدیگر سفر می‌کنند اما دشمنان کشورهای اسلامی را به‌جان یکدیگر می‌اندازند و مسلمانان نمی‌توانند به کشورهای هم سفر کنند./956/

ارسال نظرات