۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۷۱۹۷۶

پیام تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی از مردم استان

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده و پرشور ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قدردانی کردند.
حماسه سياسي/حماسه اقتصادي

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری و احمد علیرضابیگی در این پیام یادآوری کرده اند: بار دیگر شمیم حضور افتخارآمیز و به یاد ماندنی شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در پای صندوق های رای روح تازه ای در کالبد ملت های آزاده جهان دمید و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارتان افزود.

 

این پیام ادامه می دهد: احساس تکلیف شما مردم فهیم برای تعیین سرنوشت خود، سربلندی، اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران را رقم زد و در قالب این حماسه دشمن شکن متجلی شد و نمود عینی لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در سال حماسه سیاسی و اقتصادی را به تصویر کشید و از طرفی وظیفه منتخبین را در قبال این حضور مخلصانه برای رفع مشکلات و خواسته هایتان دو چندان کرد.

 

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرده اند: آفرین بر مردم مسلمان ایران اسلامی به ویژه مردم آذربایجان شرقی که با درک شرایط و موقعیت زمانی با حضور گسترده و وحدت آفرین خود تمام توطئه های قدرت های استکباری را خنثی کردید و باردیگر با آرمان های انقلاب و امام راحل تجدید پیمان نمودید.

 

در ادامه این پیام مشترک آمده است: اینجانبان متواضعانه و با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس گفته و از عموم مردم غیور و انقلابی استان کمال تشکر و قدردانی را می نماییم که چنین صحنه های زیبا و باشکوهی را دراین مقطع حساس از زمان آفریدند.

 

این پیام اضافه می کند: از همه کسانی که با احساس مسؤولیت در این آزمون بزرگ شرکت کردند، به خصوص از مجریان، ناظران، بازرسان انتخابات که با تلاش شبانه روزی بار این مسؤولیت قانونی را بر دوش کشیدند و با صداقت و امانت، آرای مردم را صیانت نمودند و همچنین از متصدیان نظم و امنیت که آسایش ذهنی مردم را تامین کردند صمیمانه سپاسگزاری می نماییم./935/د101/ب

ارسال نظرات