۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۷۴۱۱۱
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ آیین افتتاحیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.
افتتاح اداره شهرستان کارون افتتاح اداره شهرستان کارون افتتاح اداره شهرستان کارون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین افتتاحیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، ظهر امروز با حضور آیات سید محمدعلی موسوی جزایری و محسن حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سید کریم حسینی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در بخش نخست این مراسم آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز با اشاره به افتتاح این اداره در شهرستان کارون اظهار داشت: امیدواریم این اداره مرکزی بزرگ و جامع برای ترویج فرهنگ و اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب اهل بیت(ع) باشد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، خاطرنشان کرد: امیدواریم افتتاح این اداره در شهرستان کارون سبب خیری برای افتتاح دیگر دستگاه های فرهنگی و دولتی در این شهرستان باشد.

گفتنی است، در این مراسم حجت الاسلام مهدی کارونی، به عنوان نخستین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون معرفی شد.

همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کارون پس از اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان دومین مرکز فرهنگی است که در این شهرستان با حضور آیت الله موسوی جزایری افتتاح شده است.

لازم به ذکر است، شهرستان جدید کارون در زمستان 1391 از ادغام مناطق کوت عبدالله، استیشن، خزامی، درویش‌آباد، شریعتی‌یک، کوت نواصر، کوی منتظری، گاومیش آباد، گندمکار و هادی‌آباد اهواز ایجاد شده و این شهر جمعیتی بالغ بر 180 هزار نفر را در خود جای داده است./9461/پ203/غ

ارسال نظرات