۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۸۴۲۸۴
آیت الله نجفی:

غرب از ترویج خط فکری اهل بیت به شدت هراسان است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف با تاکید بر اینکه خط فکری اهل بیت (ع) همان اسلام ناب است، گفت: غرب از راه های مختلف از ترویج خط فکری معتدل اهل بیت (ع) جلوگیری می‌کند.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف اشرف
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با هیثم ابو سعید نماینده مجلس صلح و امنیت بین الملل، اقدامات کشورهای استکباری را در راستای ضربه زدن به جهان اسلام عنوان کرد و گفت: دشمنان جهان اسلام همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا کشورهای اسلامی را ضعیف کرده و از تاثیرگذاری این کشورها در جامعه بین الملل بکاهند.
 
وی افزود: این کشورها با حمایت آشکار از گروه‌های تروریستی و تکفیری جنایت‌های بزرگی را در کشورهای اسلامی رقم زده و به تشویش اذهان عمومی در مورد اسلام می پردازند.
 
حضرت آیت الله بشیر نجفی با اشاره به هراس غرب از رشد و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) عنوان کرد: خط فکری اهل بیت (ع) همان اسلام ناب است که غرب از راه‌های مختلف در تلاش است از رشد و فراگیر شدن آن جلوگیری کند.
 
وی تاکید کرد که آموزه‌های اهل بیت (ع) با هرگونه تندروی و افراط مخالفت کرده و نظر همگان را محترم می‌شمارد.
 
حضرت آیت الله بشیر نجفی، ظهور امام زمان (عج) را نویدی برای همه جهانیان برشمرد و گفت: ظهور منجی امری است که بسیاری از پیروان ادیان الهی بر آن اتفاق نظر دارند و به امید خدا در روزگار فرج بسیاری از ظلم‌ها و بدبختی‌ها مرتفع خواهد شد./983/ب904/د
ارسال نظرات