۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۸۴۶۰۰
سرپرست اوقاف و امور خیریه کاشان خبر داد؛

5 وقف جدید در کاشان به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: پنج وقف جدید به ارزش بیش از پنج میلیارد از سوی واقفین خیراندیش در کاشان به ثبت رسید.
سرپرست اوقاف و امور خيريه کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجتالاسلام محمدرضا اسماعیلی‌پور، سرپرست اوقاف و امور خیریه کاشان صبح امروز، گفت: واقف کاشانی دو قطعه زمین را در متراژ 365 مترمربع در شهرستان کاشان وقف کرد.

 

وی با بیان این که این موقوفات در خیابان امیرکبیر کاشان واقع شده است، تصریح کرد: حاج رضا بخشی، واقف این موقافات، تولیت زمین‌ها را تا زمان حیات خود برعهده گرفته و پس از آن تولیت با اوقاف شهرستان کاشان خواهد بود.

 

سرپرست اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به نیت این واقف خیراندیش افزود: این موقوفات با نیت احداث مسجد و حسینیه محبان الزهرا(س) وقف شده است.

 

وقف زمینی به ارزش 350میلیون ریال در کاشان

وی در ادامه با اشاره به دیگر وقف صورت گرفته در کاشان بیان کرد: قطعه زمینی به ارزش 350 میلیون ریال در میدان شهیدان زارع مجرد کاشان وقف شد.

 

اسماعیلیپور با بیان این که این موقوفه دارای سند شش دانگ است، افزود: این قطعه زمین در مساحت 232 متر مربع قرار دارد.

 

سرپرست اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به این که این موقوفه از سوی واقف، حاج حسین پیمان فرد وقف شده، ادامه داد: این موقوفه با نیت احداث مسجد و حسینیه وقف شده است.

 

600مترمربع زمین در کاشان وقف شد

وی به دیگر وقف جدید انجام شده اشاره کرد و گفت: واقفین کاشانی دو قطعه زمین را در متراژ 600مترمربع در شهرستان کاشان وقف کردند و هر کدام از این زمین‌ها مساحتی حدود300 متر مربع دارند.

 

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با اشاره به این که واقفین این موقوفات آقایان حاج حسین شاهمیری و عقیل افتخاری‌نیا هستند، گفت: این اقدام خداپسندانه با نیت ساخت مسجد و حسینیه انجام گرفته است و ارزش تقریبی این موقوفه بالغ بر 90میلیون ریال است./939/پ203/ب

ارسال نظرات