۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۹۶۸۱۷

همایش و نمایشگاه دستاوردهای معاونت تبلیغ حوزه برپا می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش و نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه در بیش از دو دهه فعالیت تبلیغی با حضور مسوولان ، مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم برگزار می شود.
معاونت تبليغ و آموزش هاي کاربردي حوزه علميه قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه، همزمان با ایام الله دهه فجـر انقلاب اسلامی همایش و نمایشگاه دستاوردهای معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه برگزار می شود.

از برنامه های این همایش گزارش بیش از دو دهه عملکرد تبلیغی معاونت به همراه پرسش و پاسخ با حضور معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه در عرصه های فعالیتی این معاونت خواهد بود.


گفتنی است؛ اعزام مبلغ به سراسر کشور (بلند مدت و کوتاه مدت)، فعالیت‌های مبلغان هجرت بلند مدت، تهیه و تدوین نرم‌افزارهای مورد نیاز مبلغان، تبلیغ در فضای مجازی، انتشار مجله مبلغان، نقد و ارزیابی رسانه‌ها (سینما، جشنواره‌ها، تلویزیون و بازی‌های رایانه‌ای)، تهیه، تدوین و انتشار کتابهای مورد نیاز مبلغان، تربیت استاد، مبلغ، تهیه و تدوین محصولات پژوهشی در حوزه فرق و ادیان، طرح جامع تربیتی مدارس آموزش و پرورش، راه‌اندازی مدارس امین، تبلیغ در ورزشگاه‌ها و اصناف، نقد کتب درسی آموزش و پرورش، راه‌اندازی حوزه‌های علمیه سفیران هدایت و موفقیت‌های آن، راه‌اندازی مراکز تخصصی تبلیغ و راه‌اندازی آموزش غیرحضوری مبلغان از جمله فعالیت های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه است.


نمایشگاه معاونت تبلیغ حوزه روز چهارشنبه 16 بهمن ماه جنب سالن همایش های دارالشفاء از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 18 آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است .همچنین همایش این معاونت روز چهارشنبه 16 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن همایش های دارالشفاء برگزار می شود./916/د102/ع

ارسال نظرات