۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۰۷۱۱۷

افتتاح نخستین دفتر روستایی مجمع جهانی اهل بیت در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام دفتر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در خوزستان، از افتتاح نخستین دفتر روستایی مجمع جهانی اهل بیت(س) در روستای بند قیر از توابع شهرستان شوشتر خبر داد.
حجت الاسلام کلاه کج

حجت الاسلام رضا کلاه کج، قائم مقام دفتر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، از افتتاح نخستین دفتر روستایی مجمع جهانی اهل بیت در روستای بند قیر از توابع شهرستان شوشتر خبر داد.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی این دفتر در مناطق محروم گفت: ترویج فرهنگ شیعه و معارف اهل بیت(ع) و مقابله با شبهات و تهاجم فرقه ضاله وهابیت از جمله این اهداف است.

حجت الاسلام کلاه کج به زمان و مکان برگزاری آیین افتتاحیه این دفتر اشاره کرد و گفت: این مراسم، همزمان با نیمه شعبان، در روستای بندقیر، جنب کتابخانه مرکزی این روستا، ساعت 17 با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می شود.

وی با بیان این که راه‌اندازی دفاتر مجمع جهانی اهل بیت(س) در روستا ها فرصتی جهت شناسایی قابلیت‌ها و توانمندی‌های مناطق مختلف خوزستان است، گفت: برگزاری دوره‌های شیعه‌شناسی و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی این روستا از جمله برنامه‌های مقدماتی این دفتر است.

حجت الاسلام کلاه کج با بیان این که دفتر مجمع جهانی اهل بیت در روستای بندقیر شوشتر با محوریت روستاهای اطراف افتتاح می شود، گفت: این روستا بیش از 600 خانوار سکنه دارد و در طول دفاع مقدس 7 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./9464/پ202/س

ارسال نظرات