۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۱۱۸۳۷
آیت الله طبرسی:

جنگ و خونریزی آمریکا در منطقه تنها برای حفظ صهیونیسم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همه این تلاش ها و تروریست پروری آمریکا و غرب در منطقه برای حفظ صهیونیسم است، بیان داشت: آمریکا برای حمایت و دفاع از رژیم صهیونیستی دست به هر جنایتی در منطقه زده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به این که ماه مبارک رمضان، ماه مهربانی، تمرین بندگی خدا و اطاعت محض از حضرت حق است، گفت: مردم باید در همه سال مانند ماه ضیافت الهی از اعمال و رفتار خود مراقبت کنند و حتی جوارح آنها به عبادت خدا بپردازد و با عمل به این مهم، گناه در جامعه کاهش می یابد.

  

وی با اشاره به این که ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت انس و الفت با آموزه های ارزشمند قرآن کریم است، افزود: این ماه، یک فیض الهی و روزه یک تکلیف الهی است.

 

امام جمعه ساری ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که در ماه مبارک رمضان درهای بهشت به روی بندگان باز شده است، گفت: ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر کسب فیوضات این ماه الهی تاکید کرد و افزود: کسی که به سفره گسترده این ماه روحانی توجه نکند، در حقیقت از نور به تاریکی گریخته است.

 

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از سوی آحاد جامعه تأکید کرد و گفت: روزه خواری در ملآعام متأسفانه علاوه بر اینکه به شخصیت روزه خوار لطمه می زند، زشتی روزه خواری را در دید دیگران موجه جلوه می دهد چرا که این عمل زیان های جبران ناپذیری را در تمام آحاد جامعه به ویژه روزه اولی ها دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای دستگیری از نیازمندان دانست و تصریح کرد: باید با الگو گیری از مولای متقیان حضرت علی(ع) در حد توان خود به فقرا و نیازمندان کمک کنیم.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط امروز عراق و تلاش مستکبران عالم برای تجزیه این کشور اشاره کرد و با بیان این که امروز آحاد جامعه اسلامی در برابر برادر کشی در عراق و سوریه وظیفه سنگینی بر عهده دارند، افزود: متأسفانه هزاران انسان بی گناه در عراق و سوریه به جرم شیعه بودن کشته می شوند و این در حالی است که مجامع مدعی دفاع از حقوق بشر همچنان زبان به دهان گرفته اند و سکوت می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که سکوت مجامع بین المللی در برابر حوادث امروز عراق بیان کننده حمایت و دفاع علنی آنها از تروریست ها و کشتن انسان های بیگناه است، بیان داشت: متأسفانه این مجامع به اصطلاح بی طرف تنها به ابزاری برای دستیابی منافع استکباری و استعماری چند کشور زورگو تبدیل شده است.

 

وی ملت ایران را آگاه ترین و با بصیرت ترین مردم دنیا معرفی کرد و با بیان این که مردم کشورمان در بدترین شرایط از انقلاب، نظام و رهبری با همه توان خود دفاع کردند، بیان داشت: این ملت بزرگ به دنیا ثابت کردند که مدافع حقیقی و همیشگی انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که توطئه های 35 ساله غرب علیه نظام اسلامی با حضور و حماسه آفرینی های همین ملت با شکست مواجه شد، افزود: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون و مرهون ایستادگی و مقاومت مردم کشورمان در سه دهه اخیر است.

 

وی با بیان این که تلاش های آمریکا و هم پیمانانش در سوریه با حضور به موقع مردم شکست خورد و دولت بشار اسد به پیروزی دوباره دست یافت، گفت: امروز نیز غربی ها در عراق به دنبال باج خواهی هستند و به همین جهت جنگ و خونریزی به راه انداختند.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که دشمنان باید بدانند در عراق نیز مرجعیت دینی، علمای شیعه و سنی در یک صف هستند و عراق یکپارچه می‌خواهند، مطرح کرد: علما به دنبال عراق تجزیه شده نیستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همه این تلاش ها و تروریست پروری آمریکا و غرب در منطقه برای حفظ صهیونیسم است، بیان داشت: آمریکا برای حمایت و دفاع از رژیم صهیونیستی دست به هر جنایتی در منطقه زده است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن نمی‌تواند هیچ‌کاری انجام دهد، گفت: ما با وحدت و اتحاد تاکنون این کشور را حفظ کرده و مرزها را برای دشمنان بسته و قفل کرده‌ایم./950/پ201/ب1

ارسال نظرات