۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۱۲۲۶۹

حضور «شهروند موفق» در کتاب‌فروشی‌ها

خبرگزاری رسا ـ نهمین مجلد از مجموعه «به سوی خوشبختی» با عنوان «شهروند موفق» از سوی نشر جمال روانه بازار نشر شد.
حجت‌الاسلام عليرضا سبحاني‌نسب

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علیرضا سبحانی‌نسب در معرفی کتاب جدید انتشارات «جمال»، گفت: مجموعه کتاب‌های «به‌سوی موفقیت» تألیف عباس رحیمی، استاد حوزه و دانشگاه، ز سوی انتشارات جمال تهیه و روانه بازار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام  سبحانی‌نسب اظهار کرد: کتاب «شهروند موفق»، نهمین مجلد وکتاب جدید این مجموعه، به‌تازگی روانه بازار شده است؛ «جوان موفق»، «ازدواج موفق»، «زندگی موفق»، «مدیر موفق»، «تجارت موفق» از دیگر جلدهای این مجموعه هستند.

 

وی درباره موضوع کتاب «شهروند موفق» گفت: این کتاب سبک زندگی شهرنشینی را از نگاه روایات و قرآن بررسی کرده و یک شهروند موفق در جامعه اسلامی را معرفی می‌کند. مولف در این اثر به راز و رمزهایی می‌پردازد که منجر به موفقیت یک شهروند در فضای دینی می‌شود. شهروندی که به‌عنوان فردی از جامعه قبل از این که منتظر حقوق خود باشد، ابتدا باید به وظایف و تکالیف خود عمل کند.

 

حجت‌الاسلام سبحانی‌نسب افزود: در پایان کتاب، مجموعه سؤال‌هایی از محتوای آن تهیه شده است که اگر نهادها، سازمان‌ها و یا اداره‌های مختلف قصد برگزاری مسابقه‌ کتاب‌خوانی را دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

گفتنی است، این کتاب با قیمت  سه هزار تومان در بیست‌ودومین نمایشگاه قرآن و غرفه انتشارات «جمال» عرضه شده و قابل دسترسی است./998/د101/س

ارسال نظرات