۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۱۳۸۹۳
مدیر کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز:

حمایت از غزه باید دائمی و جریان‌ساز باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز گفت: کار تبلیغی و اقناعی بر روی مسائل فلسطین باید دائمی باشد.
سيد محمد انجوي، مدير کانون رهپويان وصال شيراز

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد در گردهمایی «نه به صنعت هسته‌ای دکوری و حمایت از مقاومت مردم غزه» با عنوان «خط قرمز» اظهار داشت: بحث امروز غزه در زمان خاصی از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شده تا استفاده خود را در عراق، سوریه و مذاکرات هسته‌ای ایران ببرند.

 

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل وجود ولایت فقیه، در همه جای دنیا از مظلومان دفاع می‌کند، افزود: اسرائیلی که امروز دارد شجاعیه را نابود می‌کند قبلا هم سر غزه این بلا را در آورده بود و ما را عصبانی کرد اما جریان‌سازی نکردیم و تصمیمی بلندمدت اتخاذ نشد.

 

این فعال اجتماعی اضافه کرد: باید با گره‌زدن اسرائیل و آمریکا به یکدیگر نشان دهیم که اصلا اسرائیلی وجود ندارد و اصل ماجرا آمریکاست.

 

وی با بیان اینکه مانند همیشه ماجرای غزه و دیگر شهرهای فلسطین پس از یک هفته به آرامش می‌رسد، تصریح کرد: ما نباید آن را تمام‌شده بدانیم، کارهای تبلیغاتی و ترویجی بر روی ارزش‌هایی مانند شهادت و یا دفاع دائمی از مردم غزه در طول سال به خوبی انجام نشده است.

 

مدیر کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز با بیان اینکه باید وب‌سایت مخصوص برای غزه ایجاد شود، گفت: دشمنان ما در مسأله داعش اعمال خود را با روایات ما در مورد مسائل آخرالزمان شبیه‌سازی می‌کنند که اینها همه برای گمراه کردن ما از مسأله فلسطین و اسرائیل بوده و این جریانی است که آمریکا و انگلیس از آن حمایت می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: از نوع استفاده‌ای که اسرائیل از هولوکاست می‌کند باید یاد بگیریم که قضیه غزه را در آینده مسکوت نگذاریم./919/د102/ب4

ارسال نظرات