۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۱۴۵۴۳
امام جمعه بابل:

مقاومت مردم غزه، روسیاهی سران بی غیرت عرب را رقم زد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل به محاصره چندین ساله نوار غزه و فراهم نبودن امکانات کافی در این منطقه گفت: مقاومت مردم تحت محاصره غزه و ایستادگی کم نظیر آنان موجب روسیاهی سران بی غیرت عرب را رقم زد.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جمع مردم روز دار این شهر با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال گفت: هر سال که می گذرد حضور و اراده ملت ایران و سراسر جهان اسلام برای حضور در راهپیمایی با شکوه روز قدس بیشتر می شود و این موضوع ابعاد گسترده تری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

 

وی با بیان این که راهپیمایی روز قدس امسال شکوه و جلوه ای باشکوهی از میثاق ملت ایران با قبله اول مسلمانان و حمایت از مردم مطلوم فلسطین بود، خاطرنشان کرد: حضور مردم ولایی بابل در این هوای داغ با زبان روزه، باشکوه‌تر از گذشته در همدردی و همنوایی با ملت مظلوم غزه و فلسطین بود و این مسأله جای تقدیر دارد.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیا بابل با بیان این که به برکات روز قدس مقاومت شکل قدرتمندانه ای در مواجهه با دشمن صهیونیستی بود، تصریح کرد: در دو دهه اخیر، تبدیل سنگ های در دست مردم فلسطین تبدیل به موشک هایی شد که خواب را از چشمان صهیونیست ها ربوده است و آنچه به این بازوان و اندیشه‌ها توانایی داد تا به تدریج زمینه مقاومت را در درون ملت فراهم کند و در مقابل صهیونیست ها مجهز شده و خار چشم آنها شود، مسأله روز قدس است.

 

وی با محکومیت کشتار مسلمانان فلسطینی در غزه گفت: کشتار فجیع مردم غزه برای ما و همه جهانیان معاصر مسأله ای سنگین است اما مقابله و ایستادگی مقاومت موجب هراس رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم می‌کند.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به عجز و شکست صهیونیست ها در نبرد غزه  افزود: امروز رژیم صهیونیستی قادر نیست حتی 300 متر به سمت غزه حرکت کند و از خجالت آمار کشتار خود را نمی‌دهد و این نتیجه مقاومت دلیرانه فلسطین است.

 

وی فرهنگ ایستادگی را در مقابل تهدیدات دشمن مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه تبیین فرهنگ مقاومت در درون مسلمانان است زیرا آنها ایستادگی در مقابل هواهای نفسانی و تعلقات دنیایی را تجربه می کنند.

 

امام جمعه بابل، نتیجه ایستادگی در راه خدا را طبق وعده الهی پیروزی حتمی بیان کرد و ادامه داد: گفتمان مقاومت زمینه هراس دشمن را فراهم می‌کند و این روحیه مقاومت سبب شد تا دشمن صهیونیست علیرغم تلاش های زیاد خود به ناچار برای نخستین بار فرودگاه‌ها را تعطیل کنند.

 

وی به محاصره چندین ساله نوار غزه  و فراهم نبودن امکانات کافی در این منطقه گفت: مقاومت مردم تحت محاصره غزه و ایستادگی کم نظیر آنان موجب روسیاهی  سران بی غیرت عرب را رقم زد.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به این که از چند سال قبل و شکست رژیم صهیونیستی در جنگ هایی 33 روزه،22روزه و هشت روزه شمارش معکوس نابودی این رژیم آغاز شده است، تصریح کرد: اسرائیل رژیم نامشروعی است که بنیان آن با ترور و خشونت نهاده شد و علیرغم این که سعی می کرد خود را شکست ناپذیر نشان دهد اما نابودی این رژیم در حال شکل گیری است.

 

این استاد حوزه علمیه به راهپیمایی های گسترده در محکومیت جنایات صهیونیست ها در کشورهای مختلف پرداخت و گفت: طنین فریاد مرگ بر اسراییل امروز فراگیر و جهانی شده و به قلب آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم گرگ صفت و کودک کش رسیده است./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات