۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۱۵۱۵۹
استاد حوزه علمیه بابل:

شمارش معکوس برای نابودی رژیم فاسد صهیونیستی آغاز شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل مسأله غزه را اولویت جهان اسلام برشمرد و گفت: امروز با مقاومت مردم غزه و بیداری ملت های جهان، شمارش معکوس برای نابودی رژیم فاسد صهیونیستی آغاز شده است.
استاد حوزه علميه بابل

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: رژیم صهیونیستی بدترین و بزرگترین جنایات جنگی را در برابر مردم غزه انجام می دهد و امروز که با مقاومت دلیرانه مردم فلسطین مواجه شدند، آمریکا، اروپا و همه مجرمان عالم دست به دست هم دادند که آتش بس را در غزه اعلام کنند.

 

وی به محاصره چندین ساله مردم غزه و تحمل فشارهای سنگین صهیونیست ها و عمال آنها در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: الآن ده سال است که گذرگاه غزه بسته شده و مردم نمی توانند آزادانه حرکت کنند و برای تهیه مایحتاج و اقلام دارویی خود با مشکلات مواجه هستند.

 

امام جمعه بابلکنار افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت عربستان، مصر، امارات، قطر و دیگر کشورهای مزدور عرب و با چراغ سبز این کشورهای عربی، به غزه حمله کرد.

 

وی مسأله غزه را اولویت جهان اسلام برشمرد و اذعان داشت: همه دولت‌های اسلامی باید با اتحاد در راستای رفع مشکلات اقتصاد، برق، سوخت، امکانات دارویی، مسکن و بیمارستان هم صدا شده و تلاش کنند اما متأسفانه غیرت عربی در این خصوص وجود ندارد.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به این که در حمله به غزه، هیچ دولت اسلامی به فلسطین کمک نکرده است، خاطر نشان کرد: وجدان دنیا مرده است، نسل کشی بزرگ در غزه اتفاق می افتد اما همه چشم های خود را بسته اند.

 

وی با اشاره به این که اگر کرانه باختری مسلح شود رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمی تواند بکند، بیان داشت: گرچه سازمان ملل خوابیده اما وجدان ملت ها بیدار است و در پنج قاره دنیا مردم علیه این جنایت به پا خواستند و نابودی رژیم سفاک و نامشروع صهیونیستی اسراییل را فریاد می زنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بخش بابلکنار بابل با بیان این که امروز رژیم صهیونیستی جایگاهی در بین ملت ها ندارد، خاطرنشان کرد: بدتریم و فجیع ترین جنایات جنگی و کشتار زنان و کودکان در غزه از سوی صهیونیست ها رخ می دهد اما کوچکترین صدایی از نهادهای مدعی حقوق بشر بر نمی خیزد.

 

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به سالروز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی گفت: آمریکا  که خود سابقه جنایت جنگی در حمله وحشیانه آمریکا به شهرهای هیروشیما و ناکازاکی ژاپن را در کارنامه خود دارد امروز با حمایت همه جانبه از رژیم کودک کش صهیونیستی برگ دیگری بر جنایات خود افزوده است.

 

وی افزود: اسلام طرفدار حقوق انسانی، آزادی ملت ها، حق حیات انسانی و مدافع حقوق بشر است، مستکبران تنها ادعا حقوق بشر دارند، دروغگویی بیش نیستند.

 

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی به نام حقوق بشر در جهان فساد می کنند، خاطرنشان کرد: امروز ملت ها با جنایات صهیونیست ها بیدار شده اند و این می تواند شمارش معکوس را برای نابودی رژیم نجس و نامشروع اسراییل رقم بزند.

 

وی اظهارداشت: آمریکا 60 سال از نسل کشی در فلسطین حمایت می کند و امروز همه جانبه با دادن کمک های مالی، نظامی و سیاسی در حمایت از صهیونیست ها ایستاده موجب رسوایی بیشتر خود را در جهان فراهم کرده است.

 

این استاد حوزه علمیه به دیگر جنایات آمریکا اشاره کرد و گفت: دادن سلاح شیمیایی و حمایت از صدام و تحریک علیه ایران،حمایت از محاصره غزه و کمک به اسراییل، داشتن 200 بازداشتگاه مخفی علیه بشریت، قانونی کردن شکنجه، بمباران کردن ناکازاکی و هیروشیما، تهدید اتمی به ایران در دنیا از سوی اوباما از جنایاتی است که آمریکا انجام داده است.

 

وی ادامه داد:  کشتارمسلمانان بوسنی وسکوت امریکا در برابر این جنایت، تجاوز اسراییل به لبنان و حمایت آمریکا، کشتار غیرنظامیان افغانستان و پاکستان، حمایت از تروریست ها و حمایت از منافقان کوردل، اهانت به مقدسات مسلمانان، شنود مکالمات مردم حتی در داخل آمریکا و هزاران جنایت های آمریکا در تاریخ نمونه ای از اعمال ضد بشریت آمریکا است.

 

حجت الاسلام بابائیان با تمجید از مقاومت و ایستادگی مردم غزه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونستی بدترین روزهای خود را در مقابل مردم مقاوم غزه تجربه می کند و از انتشار دقیق تعداد کشته های خود خودداری می کند.

 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی ناکامی و شکست خود را در برابر مقاومت اسلامی فلسطین با انتقام و کشتار زنان، کودکان و پیران غزه دنبال می کند./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات