۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۱۷۶۴۳
آیت‌الله موحدی کرمانی:

اساس رژیم صهیونیستی و داعش دشمنی با اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام‌جمعه موقت تهران با تاکید بر این که اساس رژیم صهیونیستی و داعش دشمنی با اسلام است، گفت: امروز فریاد مظلومیت غزه دنیا را فرا گرفته و ملت های جهان از این رژیم ابراز برائت می کنند.
آيت الله موحدي کرماني
آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل و نسل‌کشی مردم غزه، گفت: این جنایات به‌گونه‌ای است که تمام دنیا این امر را محکوم کرده‌اند.
فریاد مظلومیت غزه دنیا را فراگرفته است
وی ادامه داد: بیشتر کشورهایی که تا به امروز فریاد مظلومیت غزه را نداشته‌اند، فریاد مظلومیت شان بر خواسته و در مقابل آن سکوت نکرده‌اند زیرا تمام این جنایات به دست اسرائیل و پشتیبانی آمریکا است؛ اسرائیل به دلگرمی آمریکا است که این جنایات را انجام می‌دهد.
امام‌جمعه موقت تهران با بیان این‌که تمام مسلمانان باید در مقابل مظلومیت غزه حرکتی از خود نشان دهند، ابراز داشت: این وظیفه هر مسلمانی است که در مقابل مظلومان غزه حرکتی از خویش نشان دهد و هر کاری که می‌تواند، چه کمک مالی یا هر کمک دیگری که از او برمی‌آید انجام دهد.
ریشه اسرائیل و داعش دشمنی با اسلام است
وی در خصوص ارتباط حملات رژیم صهیونیستی به غزه و هجوم تروریست‌های داعش به سرزمین‌های اسلامی، خاطرنشان کرد: تمام این‌ها یک ریشه دارد و این ریشه دشمنی با اسلام و مسلمانان است، داعش با مسلمانان و به‌خصوص با شیعیان دشمنی دارد .
آیت‌الله موحدی کرمانی به نقش حوزه‌های علمیه و مراکز دینی در دفاع از غزه اشاره کرد و گفت: به‌طور قطع حوزه‌های علمیه، علما و مراجع در مقام دفاع از مردم غزه حضور دارند و این‌که حتی مقام معظم رهبری به این نکته تصریح کردند که مردم غزه برای دفاع از خود باید مجهز و مسلح شوند، در این مسیر باید تلاش کرد.
وی یادآور شد: تمام هدف اسرائیل این است که فلسطینیان را خلع سلاح کند تا هرگاه خواست و میلش کشید به مناطق مختلف حمله کرده و کشتار کند./9315/ت302/ج
ارسال نظرات