۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۲۴۱۸۰

اردوی خانوادگی طلاب تازه ملبس در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا - مدیر اداره تلبس دفتر امور تربیت اخلاقی حوزه های علمیه از اردوی زیارتی مشهد الرضا(ع) برای طلاب دارای مجوز تلبس در سال 93 خبر داد.
شريفي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شریفی، مدیر اداره تلبس دفتر امور تربیت اخلاقی حوزه‌های علمیه از نام‌نویسی اردوی مشهد مقدس ویژه طلاب تازه ملبس خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با مرکز خدمات حوزه های علمیه چهارمین اردوی خانوادگی طلاب تازه ملبس به مشهد مقدس در تاریخ 26 تا 29 مهرماه 93 در هتل ولایت مشهد برگزار می‌شود.

 

وی افزود: طلاب استان های قم، کرمانشاه، کرمان و سفیران هدایت قم که در سال 93 از طریق سامانه تلبس مجوز دریافت کرده‌اند می‌توانند برای ثبت نام در این اردو به پایگاه اینترنتی دفتر امور تربیت اخلاقی مراجعه کنند.

 

وی در این گزارش با اشاره به این‌که طلاب می توانند به همراه خانواده از این ظرفیت استفاده کنند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی که با معاونت تهذیب و مرکز خدمات به عمل آمده طلاب متأهل پس از نام نویسی می‌توانند روز 26 مهر ماه در مشهد الرضا(ع) خود را با ارائه شناسنامه به هتل ولایت واقع در خیابان نواب معرفی کنند.

 

مدیر اداره تلبس دفتر امور تربیت اخلاقی در ادامه این گزارش افزود: طلاب مجردی که در سال 93 موفق به اخذ مجوز تلبس شده‌اند نیز می‌توانند به همراه والدین از این سفر معنوی برخوردار شوند.

 

این مسؤول حوزه در ادامه به زمان پایان این اردوی سه روزه اشاره کرد و گفت: پایان این اردوی سه روزه روز 29 مهر ماه ساعت 10 صبح است که طلاب باید برنامه ریزی مناسب را برای ترک هتل داشته باشند.

 

وی اظهار امیدواری کرد که این سفر معنوی خاطره خوشی را در ذهن طلاب عزیز ایجاد کند و اداره تلبس نیز توفیق بیشتری در ارائه خدمات در راستای امر تلبس طلاب داشته باشد.

 

شایان ذکر است طلاب عزیز در استان های مذکور می‌توانند برای کسب اطلاعات و هماهنگی با تلفن مستقیم اداره تلبس حوزه های علمیه، به شماره 37841164-025 تماس حاصل کنند./1323/د102/ی

ارسال نظرات