۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۲۲۴۵۹۱
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

استکبار با داعیه توحید و مبارزه با شرک به اسلام ضربه می‌زند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جریان از دورن امت اسلامی با داعیه توحید و مبارزه با شرک از اهداف دشمنان است.
حجت الاسلام احمد حاتميان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام حاتمیان، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در همایش روحانیون شیعه و سنی با عنوان «نقش علمای اسلام در شکل گیری امت واحده» اظهار داست: علما نقش انبیای الهی را در جامعه ایفا می کنند و هدایت عمومی و ماموریت تبیین آیات الهی را بر عهده دارند.

 

وی با بیان این که روحانیان شیعه و سنی باید با برنامه ‌ریزی و در نظر گرفتن راهبرد دشمن، از ایجاد تفرقه و اختلاف ‌افکنی در امت اسلامی جلوگیری کنند، اذعان کرد: امروزه استکبار با استفاده از مسلمانان و ایجاد یک جریان فکری و سازماندهی شده، عوامل خود را از درون جوامع اسلامی انتخاب کرده، آموزه‌ها و تعالیم دینی را برای مردم به صورت شبهه‌ انگیز مطرح می‌ کند.

 

حجت الاسلام حاتمیان ایجاد جریان‌های دینی را نیازمند پشتوانه توحیدی و عقیدتی دانست و گفت: جریان های تکفیری بر اساس ماموریت ابلاغی از سوی استکبار، مسلمانان را متهم به شرک می‌ کنند که هیچ گونه همخوانی با مکتب اسلام ندارند.

 

وی جریان از درون امت اسلامی با داعیه توحید و مبارزه با شرک را از اهداف دشمنان خواند و گفت: امروز دشمنان اسلام در جوامع اسلامی با کشتار زنان و کودکان ضمن از بین بردن مسلمانان چهره وحشتناکی را اسلام را به دنیا معرفی می‌ کنند.

 

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: اگر در گذشته در بین مسیحیت افرادی دست به قلم برده و دین اسلام را خشن معرفی کرده بودند، امروزه جنایات هولناک درون جوامع اسلامی برای آمریکا کار می کنند و چهره ای خشن از اسلام به نمایش می گذارند.

 

وی به تلاش شبکه‌های ماهواره ای علیه اسلام  اشاره کرد و گفت: بسیاری از شبکه های ماهواری ای در زمان پخش جنایات تروریست ها و گروههای تکفیری زیر نویس می کنند «اروپا بیدار شو».

 

حجت الاسلام حاتمیان اضافه کرد: اقدامات استکبار جهانی و همسویی رسانه های غربی در راستای معرفی چهره ای خشن از اسلام موجب رشد منفی اسلام گرایی در جهان شده است.

 

وی وظیفه روحانیت را در این برهه از زمان پرهیز از اختلافات و تلاش در راستای روشنگری مردم و معرفی اسلام ناب محمدی اعلام کرد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات