۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۲۹۱۴۰

13 هزار طلبه در جشنواره علامه حلی شرکت می کنند

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره علامه حلی حوزه های علمیه کشور گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 13 هزار نفر در این جشنواره شرکت کنند.
حجت الاسلام جواد اسماعيل نيا مدير ساماندهي امور پژوهشي حوزه‌هاي علميه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت­الاسلام جواد اسماعیل نیا، دبیر جشنواره علامه حلی امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) کنگان به تشریح چگونگی برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: جشنواره علامه حلی تنها میدان مسابقه حوزه برادران و خواهران است و برای تشویق طلاب جهت نگارش کتاب، مقاله و پژوهش برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که حوزه علمیه در راستای فعالیت های پژوهشی انجام داده، برگزاری سالانه جشنواره علامه حلی است.

 

دبیر این جشنواره آمار شرکت کنندگان در ششمین دوره این جشنواره 10 هزار نفر عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود سال جاری حدود 13 هزار نفر در این جشنواره شرکت کنند.

 

حجت­الاسلام اسماعیل‌نیا در خصوص موضوع قابل ارائه در جشنواره علامه حلی گفت: طلاب می توانند در دو مبحث مرتبط با درس های حوزوی و نیز فرهنگ که امروزه دغدغه مقام معظم رهبری است، مقالات و آثار خود را ارسال کنند.

 

دبیر جشنواره علامه حلی(ره) با بیان این‌که طلاب می توانند آثار خود را در قالب مقاله، کتاب و پایان نامه ارائه کنند، افزود: مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 آذر به سایت الکترونیکی جشنواره علامه حلی است./833/پ203/ب3 

ارسال نظرات