۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۳۲۸۱۵

آخرین فرصت نام‌نویسی در انتخابات کانون مداحان کاشان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ نامزدهای سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی‌کاشان تا پانزدهم آذرماه فرصت دارند نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.
حجت‌الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام سیدعبدالصاحب حسینی، رییس ستاد سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی ‌کاشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که برای نامزدی در این دوره از انتخابات آمادگی دارند، تا 15 آذرماه فرصت است تا با مراجعه به واحد تشکل های دینی این اداره نسبت به نام نویسی و تحویل مدارک لازم اقدام کنند.

 

وی تعداد مداحان اهل بیت(ع) دارای پرونده در اداره تبلیغات اسلامی کاشان را 340 نفر اعلام و یاد آور شد: بر اساس دستورالعمل انتخابات و با توجه به فعالیت این تعداد مدّاح در سطح شهرستان کاشان، 7 عضو اصلی و 3 عضو علی البدل کانون در این انتخابات تعیین و در کانون مداحان و شاعران آئینی کاشان فعالیت خواهند کرد.

 

حجت ‌الاسلام حسینی، با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی گفت: در این دوره از انتخابات، برای نخستین بار برخی دستگاه‌ها و نهادهای مسؤول به عضویت این ستاد در آمدند و در نخستین نشست این ستاد، هماهنگی لازم برای برگزاری مراحل انتخابات انجام شده که امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده انتخابات خوبی را در شهرستان برگزار کنیم.

 

وی در رابطه با شرایط افرادی که صلاحیت رأی‌ دادن هستند، گفت: برای نخستین بار در این دوره از انتخابات کارت های موقّت مداحی ویژه شرکت در انتخابات صادر می‌شود و تنها مدّاحان و شاعران دارای کارت موقّت مداحی می توانند در انتخابات شرکت کنند.

 

رییس ستاد انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی شهرستان کاشان افزود: حائزان اکثریت نسبی آرا برای چهار سال به‌عنوان اعضای کانون مداحان شهرستان کاشان انتخاب خواهند شد.

 

حجت‌ الاسلام حسینی همچنین ساماندهی مداحان و شعرای آیینی، نظارت بر عملکرد تخصصی مداحان و شعرای آیینی، تغذیه فکری، ارائه و اجرای طرح های آموزشی با هدف رشد و پرورش نیروهای مستعد، تعیین متولی خاص امور مداحان، آسیب شناسی و آسیب زدایی مداحی و شعر از حیث محتوا، الحان و اشعار، هدایت فعالیت های تبلیغی مداحان و شعرای آیینی در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی از جمله وظایف کانون مداحان و شاعران آیینی اعلام کرد.

 

به گفته وی، کانون مداحان و شاعران آیینی تشکّلی از منتخبان مداحان و شاعران هستندکه با فرآیند انتخابات، تعیین و تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی به تدبیر امور مداحان و شاعران می پردازد.

 

وی یاد آورشد: علاقه مندان برای اطلاع از آیین نامه انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی می توانند به وب سایت اداره تبلیغات اسلامی کاشان به نشانی www.kashantabligh.ir مراجعه کنند.

 

لازم به ذکراست، سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آئینی همزمان با سراسر کشور، روز جمعه 12 دی ماه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار خواهد شد./1307/پ202/ب3

ارسال نظرات