۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۳۳۰۰۲
روزنامه سعودی نوشت:

آیت الله نمر نسبت به حکم اعدام خود اعتراض کرد

خبرگزاری رسا ـ یک روزنامه سعودی در خبری اعلام کرد آیت الله نمر نسبت به حکم دادگاه اعتراض کرد تا این حکم برای بررسی بیشتر به بخش تجدید نظر ارجاع داده شود.
شيخ نمر

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه عربستانی ریاض در خبری نوشت که آیت الله نمر روز گذشته نسبت به حکم اعدام صادر شده در حق خود، اعتراض کرده است تا این حکم به دیوان تجدید نظر قضایی ارجاع داده شود.

 

 در همین راستا، صادق جبران، وکیل ایت الله شیخ نمر در صفحه اجتماعی خود نوشت که با رفتن پرونده شیخ نمر به بخش تجدید نظر اتهامات وارده به وی به شکل دقیق‌تری مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 

رسانه های تابع حکومت در عربستان سعودی در هیاهویی تبلیغاتی سعی در تخریب وجهه این عالم برجسته شیعه داشتند، ولی بر خلاف تلاش‌ رسانه‌ها، این روحانی سعودی چه در داخل عربستان و چه در سطح بین المللی از جایگاه محبوبی برخوردار شده و به عنوان سمبل آزادی بیان و مقابله با دیکتاتوری حاکم معرفی شد.

 گفتنی است آیت الله نمر، عالم برجسته شیعه در شرق عربستان که مدت‌ها در بند زندان‌های عربستان سعودی بود، به اتهام فتنه افروزی در عربستان و بحرین و برهم زدن امنیت کشور،از طرف دستگاه قضایی عربستان محکوم به قتل تعزیری شده است./1321/ب903/ک

ارسال نظرات