۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۳۳۲۶۲

معرفی پایگاه تخصصی شهدای ایران

خبرگزاری رسا ـ مدیر پایگاه خبری شهدای ایران توجه به ایثار و شهادت را نیاز جامعه امروز دانست و گفت: پایگاه خبری و ماهنامه شهدای ایران و اسلام سعی دارد با توجه به سبک زندگی و خانواده به گونه ای فعالیت کند که در تمام سنین خانواده مورد استفاده قرار گیرد.
شهداي ايران روحانيت و دفاع مقدس
کبری احمدی، مدیر پایگاه خبری شهدای ایران و ماهنامه شهدای اسلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بیان فعالیت‌های این پایگاه خبری و ماهنامه شهدای اسلام پرداخت.
 
وی ماهنامه شهدای اسلام را اولین نشریه تخصصی در زمینه ایثار و شهادت دانست و گفت: این پایگاه خبری با اعلام و مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات اولین نشریه ای است که در زمینه ایثار و شهادت به صورت تخصصی به فعالیت پرداخته است.
 
احمدی با توجه به اختصاص تنها یک صفحه از بعضی نشریات در رابطه با ایثار و شهادت در صورتی که اخبار در این زمینه گسترده است، اظهار داشت: این مؤسسه در راستای ایثار و شهادت با توجه به اخبار سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در این زمینه است از شش سال گذشته به انتشار خبر‌های اختصاصی این حوزه در پایگاه خبری اقدام می کند.
 
وی به انتشار ماهنامه ایثار و شهادت از یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: این ماهنامه با اختصاص فعالیت های خود در راستای ایثار و شهادت توانسته است جایگاه مطلوبی با توجه به وجود نشریات زرد به دست بیاورد.
 
احمدی محتویات این نشریه را در سنین مختلف مورد استفاده دانست و گفت: پایگاه خبری و ماهنامه سعی دارد با توجه به سبک زندگی و خانواده به گونه ای فعالیت کند که در تمام سنین خانواده مورد استفاده قرار گیرد.
 
وی عرصه فعالیت این پایگاه خبری را در سطح کشور بیان کرد و ادامه داد: عرصه فعالیت این مؤسسه را از لحاظ فرهنگی بودن در سراسر کشور بوده اما از نظر مرکزیت و مجوز در تهران مستقر است.
 
احمدی در پایان به برنامه ثابت دید و بازدید از خانواده های شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به جایگاه خانواده های شهدا نگاه دقیقی به آن ها نمی شود و این پایگاه تلاش می کند با حضور در بین بیشتر خانواده های شهدا و ایثارگران به دیدار و انتشار زندگی آنها بپردازد.
 
گفتنی است، این پایگاه خبری در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های امسال در زمینه ایثار و شهادت شایسته تقدیر شناخته شد./1322/ت302/س
ارسال نظرات