۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۲۳۴۵۰۰
مسؤول بسیج سازندگی سپاه امیر‌المومنین:

151 گروه جهادی در استان ایلام فعالیت دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج سازندگی سپاه امیر‌المومنین (ع) استان ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون 151 گروه جهادی در استان ایلام در عرصه‌های مختلف فعالیت کرده‌اند.
گروه جهادي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی ایلام، نصر‌الله برزویی، مسؤول بسیج سازندگی سپاه امیر‌المومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 151 گروه جهادی در استان ایلام در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، فرهنگی، بهداشتی، علمی و آموزشی فعالیت داشته‌اند.

 

مسؤول بسیج سازندگی سپاه امیر‌المومنین (ع) استان ایلام با اشاره به فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی استان ایلام، افزود: این گروه‌ها از تمامی اقشار بسیج به ویژه بسیج مساجد و محلات بوده‌اند.

 

برزویی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری نسبت به شناسایی مکان‌های نیازمند فعالیت گروه‌های جهادی و عرصه‌های اصلی مورد نیاز جامعه هدف توسط مسؤولان گروه و این سازمان اقدام لازم به عمل آمده است تا با برنامه‌ریزی بهتر نتیجه مطلوب‌تری حاصل شود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به شور و اشتیاق جوانان برای حضور در گروه‌های جهادی و نشان دادن روحیه بسیجی در برطرف کردن چهره محرومیت در عرصه‌های مختلف ما نیز بر آن شدیم که تمام توان خود را در حمایت از تفکر، روحیه و فعالیت آنها بیش از پیش به کار بیاندازیم و جلسات، مکاتبات و رایزنی بسیاری با ادارات مرتبط در سطح شهرستان و استان ایلام انجام داده‌ایم تا کارها به طور مطلوبی انجام شود.

 

مسؤول بسیج سازندگی سپاه امیر‌المومنین (ع) استان ایلام در پایان افزود: هر چند کارگروه‌های جهادی برای رضای خدا است، اما همه ما از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنیم./907/د102/ب6

ارسال نظرات