۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۳۵۴۴۴
امام جمعه کرمان:

شعار مرگ بر آمریکا همیشگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمان،‌ گفت: تا زمانی که آمریکا در امور کشورها مداخله کرده و حقوق مظلومان را پایمال می‌کند شعار مرگ بر آمریکا ادامه می‌یابد.
حجت الاسلام والمسلمين جعفري امام جمعه کرمان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، امام جمعه کرمان و نماینده ولی‌فقیه در استان،  ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مصلای امام علی(ع) با دعوت خود و دیگران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار داشت: شخص مسلمان باید به واجبات دین توجه ویژه داشته باشد که شامل مواردی چون نماز، روزه، امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی با اشاره به آیات و روایات بیان داشت: ما نباید به خواهران و برادران دینی خود سوء‌نیت داشته باشیم و در دین اسلام حسن‌ظن مورد تاکید قرار گرفته است.

 

امام جمعه کرمان بر رعایت نظم و انضباط تاکید کرد و افزود: ما باید در تمام جلسه‌ها نظم داشته باشیم، زیرا گاهی جلسه‌ای تشکیل می‌شود و عده‌ای را دعوت می‌کنند، اما ابتدا و پایان این جلسه مشخص نیست.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری عنوان کرد: 20 ماه صفر سالروز اربعین سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و روز زیارتی ویژه سیدالشهدا (ع) است.

 

وی ادامه داد: در 24 آذرماه عده‌ای از جمله شهیدان دادبین، مهدوی و حسینی در مسجد امام خمینی (ره) در زمان شاه شهید شدند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اضافه کرد: صهیونیست‌ها به‌ صورت روزانه عده‌ای را می‌کشند، دستگیر و یا زندانی می‌کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با بیان اینکه اخیراً صهیونیست‌ها به مسجد‌الاقصی هم تعرض کرده و اجازه نمی‌دهند، مسلمانان در این مسجد نماز اقامه کنند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا و دولت‌های غربی که دم از آزادی می‌زنند، این کارهای پلید را مرتکب می‌شود و سایر کشورها هم عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

 

وی اظهار داشت: جای تاسف است که جهان اسلام این همه امکانات داشته باشد و این رژیم مفسد جنایتکار مردم را به قتل برساند و مردم فلسطین را زندانی کند و آب هم از آب تکان نخورد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اضافه کرد: مسلمانان می‌توانستند کاری انجام دهند که رژیمی به نام رژیم صهیونیستی در دنیا نباشد، اما فقط ایران در برابر صهیونیست‌ها عکس‌العمل مناسب دارد و رژیم صهیونیستی به‌ همین علت دشمن سرسخت ماست.

 

امام جمعه کرمان بیان داشت: شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی که آمریکا آمریکاست و مداخله در امور کشورها می‌کند و در حق مسلمانان ظلم کرده و حقوق کشورهای اسلامی را پایمال می‌کند، ادامه می‌یابد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری تصریح کرد: مذاکرات انرژی هسته‌ای با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی ایران با گروه 1+5 در حال انجام است، اما هنوز به‌ جایی نرسیده‌اند.

 

وی  در پایان سخنانش ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «مذاکره کنید، اما من به آمریکا خوش‌بین نیستم» و همه می‌بینیم هر روز رسانه‌های غربی و آمریکایی مسأله جدیدی را علیه ایران آغاز می‌کنند./998/د101/ب4

ارسال نظرات