۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۳۷۸۰۸
آیت الله مهمان نواز:

9 دی نماد ولایت مداری و بصیرت دینی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر گرامیداشت یوم الله 9 دی، گفت: حماسه نهم دی نماد ولایت مداری و بصیرت دینی ملت ایران است.
آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار دانشجویان بسیجی استان که در آستانه نهم دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: حماسه نهم دی ماه نمایشگر ولایت مداری ملت ایران و ناکامی دشمنان در دست یابی به هدف شوم جدایی ملت از نظام است.

 

وی با بیان این که حماسه بزرگ نهم دی ماه سال 88 در واقع بصیرت دینی و انقلابی مردم در مقابله با توطئه های دشمنان را نشان داد، افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در این روز با لبیک به ندای رهبری به میدان آمده و توطئه مشترک دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با دعوت از همه مردم برای حضور پرشور و شعور در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه، گفت: مردم ما در پنجمین سالگرد این حماسه بزرگ با حضور معنادار خود در میدان بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید پیمان کرده و به دشمنان گوشزد می کنند که خواب خوش آنها برای دست یابی به اهداف شوم خود در ایران اسلامی، هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

 

آیت الله مهمان نواز در ادامه با تأکید بر لزوم بصیرت افزایی و آگاهی رسانی دائمی به مردم برای مقاومت و مقابله در برابر نقشه های دشمنان، خاطرنشان کرد: باید مبانی اسلامی و انقلابی با توجه به نیازهای روز و شرایط جهان فعلی برای مردم به ویژه نسل های جوان تبیین شود تا آنها هم از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام و هم از نقشه های دشمنان آگاه باشند.

 

وی تصریح کرد: شناخت درست توطئه های دشمنان به منظور مقابله با افکار و القائات انحرافی و شبهه افکنانه آنها نقش محوری در تضعیف جبهه استکبار و اضمحلال نیروی باطل دارد از این‌رو می بایست این مهم از سوی مسؤولان و متولیان و نیز خانواده ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

آیت الله مهمان نواز با اشاره به این که دشمنان می خواهند از طریق شبهه افکنی و شهوت گستری نسل جوان ایران اسلامی را از آرمان ها و ارزش های دین و انقلاب دور کنند، افزود: باید همواره در برابر دشمنی که لحظه ای از عداوت با ما دست برنداشته هوشیار باشیم چرا که غفلت در این زمینه نتایج جبران ناپذیری خواهد داشت.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات گروه های تروریستی تکفیری در کشورهای مختلف اسلامی اشاره و گفت: گروه های تکفیری تروریستی از جمله داعش و القاعده بنا به اعتراف خود کشورهای غربی دست پرونده آنها و استکبار جهانی بوده و عامل نقشه های نظام سلطه در کشورهای اسلامی هستند.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان این که تنها چاره کشورها و ملت های مسلمان در برابر این گروه های تروریستی اتحاد و تقویت بینش سیاسی صحیح است، تصریح کرد: اگر جوامع اسلامی با نگاه درست اسلامی و سیاسی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی و گروه های تروریستی که در واقع دست نشانده استکبار جهانی هستند، مقاومت کنند بدون شک این گروه ها و حامیان آنها نمی توانند این چنین در سرزمین های اسلامی دست به جنایت و کشتار بزنند./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات