۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۳۸۲۹۰

تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهرستان قدس

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان قدس اظهار داشت: روز سه شنبه دانشگاه آزاد شهر قدس میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.
تشييع پيکر شهيد

هادی حفیظی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد شهر قدس، اظهار داشت: روز سه شنبه دانشگاه آزاد شهر قدس میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.

وی در ادامه افزود: تشییع این شهیدان از ساعت 8:30صبح از میدان قدس آغاز شده و در دانشگاه آزاد شهر قدس تدفین می شوند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان قدس اظهار کرد: از یک هفته قبل اطلاع رسانی هایی در داخل شهرستان صورت گرفته و مراسم جنبی نیز برای تدفین شهدا در نظر گرفته شده، یکی از مراسم ها که شب دوشنبه در مصلی این شهرستان برگزار می شود و یک مراسم دیگر هم شب سه شنبه که مراسم شام غریبان در مسجد پیامبر اعظم دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم در روز 10 دی که مصادف شده با شهادت امام حسن عسکری(ع) و در ایام سالروز حماسه بزرگ نه دی که نشانه بصیرت مردم ایران است، برگزار می شود و حضور شهیدان دراین فضای علمی و فرهنگی قطعا برکاتی خواهد داشت و امیدواریم قدر دان این خیر و برکت باشیم.

حفیظی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور مردم در تشییع یعنی تجدید عهد و میثاق با آن ها و با شناختی که از مردم شهید پرور این شهرستان داریم که پای تمام آرمان ها هستند، قطعا حضور پرشوری خواهند داشت.

وی در آخر ضمن تشکر از ارگانهایی که کمک کردند افزود: این مراسم به همت حوزه بسیج دانشجویی شهرستان قدس برگزار می شود و تمام ارگان ها اعم از معراج شهدای ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانداری، شهرداری، مجموعه دانشگاه آزاد، سپاه قدس، در برگزاری این مراسم ما را یاری کردند./802/ت302/ب

ارسال نظرات