۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۲۳۸۷۱۸

انتقاد حجت الاسلام قرائتی از نادیده گرفتن مساجد در پروژه های مسکن مهر

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قرائتی از بی توجهی و نادیده گرفتن ساخت مساجد در پروژه های مسکن مهر انتقاد کرد و گفت: ابتدا دولت باید در ترویج فرهنگ نماز پیشقدم و حرکت آن رو به جلو باشد.
حجت الاسلام قرائتي در بيست و سومين اجلاس سراسري نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور، بعد از ظهر امروز در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که با حضور اعضای دولت در تالار امام رضا(ع) اهواز برگزار شد، اظهارداشت: دفاع مقدس نمونه ای از حضور افراد مذهبی و دین مدار در جان فشانی در راه وطن است.

وی با بیان اهمیت فعالیت نهادهای دولتی در ترویج فرهنگ نماز گفت: دولت در این زمینه باید پیشقدم و حرکت آن رو به جلو باشد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور ابرازداشت: مسکن مهر از فعالیت های مثبت دولت است اما این فعالیت مثبت یک کاستی نیز دارد و آن لحاظ نشدن مساجد در این پروژه ها در است.

حجت الاسلام قرائتی نماز را همانند لباس سفید توصیف و عنوان کرد: کسی که لباس سفید و تمیز بر بپوشی در جای ناپاک نخواهد نشست.

وی با اشاره به حضور 4هزار روحانی در سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: برنامه ای تدوین شد تا هر روحانی در روزهای تعطیل به یک روستا اعزام و نماز جماعت را در آن جا اقامه کند.

وی بیان داشت: مشکل مساجد باید به کمک دولت حل شود؛ زیرا با حل شدن این مشکل دیگر مشکل ها نیز حل خواهد شد.

حجت الاسلام قرائتی گفت: تأکید ما بر مسجدسازی به صورت ساده با آجرکاری بدون گنبد و مناره است.

گفتنی است، پس از پایان سخنان حجت الاسلام قرائتی از 18 فعال برتر نماز تقدیر شد که آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، علیرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و آیت الله شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان از جمله آن ها بودند./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات