۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۴۱۸۲۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تخریب چهره واقعی اسلام هدف دشمنان از هتک حرمت به مقدسات است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به ترس دنیای استکبار از رشد اسلام در دنیا گفت: هدف دشمنان از هتک حرمت به مقدسات تخریب چهره واقعی اسلام است.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: هتک حرمت به پیامبر(ص) و مقدسات اسلامی در راستای منحرف ساختن جریان بیداری اسلامی است.

وی با اشاره به حرکت نشریه فرانسوی خاطرنشان کرد: این اقدام نشریه فرانسوی نشان دهنده جهل و نا آگاهی آنان است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که اقدام نشریه فرانسوی ریشه در استکبار جهانی دارد، هتک حرمت به مقدسات مسلمانان با پشتیبانی آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود هجمه ها از زمان های گذشته و امروز افزود: ابزارهای هجمه در جامعه امروز نسبت به گذشته تغییر کرده است اما هدف دشمن همچنان ثابت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که اسلام خواهی در دنیا در حال فراگیری است، یادآور شد: در راستای جلوگیری از رشد اسلام به دنبال اسلام هراسی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان اسلام برای جلوگیری و مقابله با اسلام گرایی، در زمان های گوناگون و با موضوعات مختلف توطئه ها و دسیسه های خویش را پیاده می کنند.  

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: غربی ها در راستای استحکام بخشیدن به جایگاه صهیونیست در جهان، از هر وسیله ای برای تخریب چهره واقعی اسلام استفاده می کند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که دشمنان آرزوی های پلید خویش را به گور خواهند برد، عنوان داشت: علمای جهان اسلام در برابر توطئه های دشمن وظیفه خطیری بر دوش دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمن را هوشیاری مسلمانان جهان و روشنفکری آنان، علما، روحانیان و اساتید حوزه و دانشگاه بیان کرد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات