۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۴۲۰۹۷
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی:

هجمه دشمنان به مسائل ارزشی نشان از هراس دشمن نسبت به آن مسأله است

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: با داشتن مدیریت صحیح به یقین شاهد پیشرفت در تمامی زمینه ها خواهیم بود؛ حمله برخی افراد به کارهای ارزشی نشان از موفقیت آن اثر دارد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد جواد شهرستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی در ایران، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته سیاست گذاری نخستین کنفرانس بین المللی استراتژی برند با بیان این که در کنار تخصص و تعهد باید به مدیرت نیز توجه شود، گفت: اگر مدیریت ها اصلاح شود، شاهد تحولاتی عظیم خواهیم بود.

 

وی با اشاره به این که باید از تکنیک های روز استفاده شود، افزود: سال های گذشته درآمد سالیانه  کشور مالزی از درختان خرما با درآمد ایران از منابع نفتی برابری می کرد، مالزی با استفاده از ابزار روز از درختان خرما 40 میلیارد دلار بهره برداری می کرد.

 

نماینده آیت الله سیستانی در ایران به ضرورت پرهیز از شعار دادن اشاره کرد و اظهار داشت: در کارها شعاردادن بی معنا است بلکه باید عمل کرد؛ متأسفانه مشکلی که در جامعه وجود دارد این است که افراد جامعه خود را در سطحی پایین می دانند.

 

وی ادامه داد: با داشتن مدیریت صحیح به یقین شاهد پیشرفت در تمامی زمینه ها مانند ورزش و اقتصاد خواهیم بود؛ حمله برخی افراد به کارهای ارزشی نشان از موفقیت آن اثر دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با انتقاد از برخی رویکردهای سیاسی در جامعه ابراز داشت: متأسفانه در جامعه دیده می شود که با روی کار آمدن گروهی، افراد آن در صدد حذف کردن گروه قبلی از کارها هستند که این کار به یقین اشتباه است.

 

وی با بیان این که اهداف جامعه را باید با همدلی و مهربانی به ثمر رساند، عنوان کرد: اختلاف نظرها همیشه وجود دارد اما این اختلاف نظر به معنای درگیری نیست، باید بدانیم که با وجود تمامی اختلافات می توان کار درست انجام داد.

 

نماینده آیت الله سیستانی در ایران با بیان این که اگر کارها تشکیلاتی انجام شود، به نتایج مهمی خواهیم رسید، خاطرنشان کرد: غربی ها آن چنان که تبلیغ می کنند از ایران جلوتر نیستند، چرا جامعه خود را در برابر غرب ضعیف می داند، با مدیریت درست و همت بالا می توانیم پیشرفت های بسیاری داشته باشیم.

 

وی با اشاره به ضرورت مشورت در کارهای گوناگون یادآور شد: امام خمینی(ره) فرمودند که مشورت گرفتن  حتما به معنای انجام دادن آن نیست بلکه مشورت می تواند جرقه ای در ذهن انسان برای انجام کارهای بزرگ ایجاد کند؛ انسان باید سعی کند که کارهایش بوی خدایی داشته باشد./1323/پ202/ج

 

ارسال نظرات